dc.contributor.advisor |
Přinosilová, Dagmar
|
|
dc.contributor.author |
Hepnerová, Miroslava
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T05:12:05Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T05:12:05Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17024
|
|
dc.description.abstract |
Anotace práce: Hepnerová Miroslava. Hiporehabilitace a děti s ADHD z pohledu sociálního pedagoga. Brno. Institut mezioborových studií Brno, 2011. 57 s. Bakalářská práce. Tématem této bakalářské práce je vymezení pojmu hiporehabilitace, syndromu ADHD a uplatnění hiporehabilitace u dětí školního věku se syndromem ADHD. Práce obsahuje stručný přehled jednotlivých sekcí hiporehabilitace, hipologickou část a část o výskytu, příčině, projevech, diagnostice a ovlivnění syndromu ADHD. Praktická část je zacílena na skupinu dětí se syndromem ADHD, které byly hospitalizovány v Psychiatrické léčebně Havlíčkův Brod a docházely na lekce AVK a TVKPP. Byla zde využita metoda pozorování a pomocí pěti kazuistik je zpracován pohled na průběh docházení těchto dětí na lekce AVK a TVKPP. Cílem práce je upozornit na výskyt syndromu ADHD, který je často bagatelizován a díky špatné a nevčasné diagnóze se mohou v lidské populaci vyskytovat sociálně patologičtí jedinci, kteří jsou nebezpeční pro společnost. Dále je zde poukázáno na možnost ovlivnění tohoto syndromu metodou hiporehabilitace a to především jejím odvětvím AVK a TVKPP. |
cs |
dc.format |
67 s. (116 440 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
810672 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Hiporehabilitace
|
cs |
dc.subject |
hipoterapie
|
cs |
dc.subject |
parajezdectví
|
cs |
dc.subject |
socializace
|
cs |
dc.subject |
resocializace
|
cs |
dc.subject |
terapeut
|
cs |
dc.subject |
hipologie
|
cs |
dc.subject |
syndrom
|
cs |
dc.subject |
diagnóza
|
cs |
dc.subject |
diagnostika
|
cs |
dc.subject |
Hipporehabilitation
|
en |
dc.subject |
hippotherapy
|
en |
dc.subject |
parariding
|
en |
dc.subject |
socialization
|
en |
dc.subject |
rehabilitation
|
en |
dc.subject |
therapist
|
en |
dc.subject |
hippology
|
en |
dc.subject |
syndrome
|
en |
dc.subject |
diagnosis
|
en |
dc.subject |
diagnostics
|
en |
dc.title |
Hiporehabilitace a děti s ADHD z pohledu sociálního pedagoga |
cs |
dc.title.alternative |
Hiporehabilitation and children with ADHD from look social pedagogue |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mühlpachr, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2011-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
Annotation: Hepnerová Miroslava. Hipotherapy children with ADHD from the perspective of the social educator. Brno. Institute for Interdisciplinary Studies in Brno, 2011th. 57 pp. Bachelor Degree Thesis. The theme of this thesis is the definition of hippotherapy, the syndrome of ADHD and the application of hippotherapy for school-age children with ADHD syndrome. The work contains a brief overview of individual sections of hippotherapy, hippologic part and a part about the incidence, causes, symptoms, diagnosis and influence of ADHD syndrome. The practical part is targeted at a group of children with ADHD syndrome who were hospitalized in the Psychiatric Hospital in Havlickuv Brod and attended the AVK and TVKPP lessons. There was used the method of observation and through five case reports there are developed views on the course of those children attending AVK and TVKPP lessons. The aim of the work is to draw attention to the occurrence of ADHD syndrome which is often downplayed and through the bad and the ill timed diagnosis socially pathological individuals, who are dangerous to the society, may occur in the human population. The thesis also points to the potential affecting of this syndrome by using hippotherapy and especially the AVK and TVKPP parts. |
en |
dc.description.department |
Katedra pedagogiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
17989
|
|
dc.date.assigned |
2010-04-30 |
|
utb.result.grade |
A |
|