Hiporehabilitace a děti s ADHD z pohledu sociálního pedagoga
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Hiporehabilitace a děti s ADHD z pohledu sociálního pedagoga |
Autor: |
Hepnerová, Miroslava
|
Vedoucí: |
Přinosilová, Dagmar
|
Abstrakt:
|
Anotace práce: Hepnerová Miroslava. Hiporehabilitace a děti s ADHD z pohledu sociálního pedagoga. Brno. Institut mezioborových studií Brno, 2011. 57 s. Bakalářská práce. Tématem této bakalářské práce je vymezení pojmu hiporehabilitace, syndromu ADHD a uplatnění hiporehabilitace u dětí školního věku se syndromem ADHD. Práce obsahuje stručný přehled jednotlivých sekcí hiporehabilitace, hipologickou část a část o výskytu, příčině, projevech, diagnostice a ovlivnění syndromu ADHD. Praktická část je zacílena na skupinu dětí se syndromem ADHD, které byly hospitalizovány v Psychiatrické léčebně Havlíčkův Brod a docházely na lekce AVK a TVKPP. Byla zde využita metoda pozorování a pomocí pěti kazuistik je zpracován pohled na průběh docházení těchto dětí na lekce AVK a TVKPP. Cílem práce je upozornit na výskyt syndromu ADHD, který je často bagatelizován a díky špatné a nevčasné diagnóze se mohou v lidské populaci vyskytovat sociálně patologičtí jedinci, kteří jsou nebezpeční pro společnost. Dále je zde poukázáno na možnost ovlivnění tohoto syndromu metodou hiporehabilitace a to především jejím odvětvím AVK a TVKPP. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17024
|
Datum:
|
2011-04-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Katedra pedagogiky |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
17989
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet