dc.contributor.advisor |
Horňák, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Vaculík, Jiří
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T04:59:26Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T04:59:26Z |
|
dc.date.issued |
2011-09-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17000
|
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá problematikou využívání erotických a sexuálních prvků v současných a nedávných reklamních kampaních probíhajících na území České republiky na venkovních plochách, internetu a v tisku. Teoretická část přináší stručnou historickou rekapitulaci vývoje reklamy a tuzemského stavu právní regulace i samoregulace reklamy, dále pak pohled na psychologické působení reklamy a erotiky na člověka. Praktická část se zabývá analýzou dat z pravidelných průzkumů Češi a reklama a srovnáním s vlastním průzkumem realizovaným pro účely této práce. Součástí praktického bloku je i analýza vybraných reklamních kampaní. V projektové části je formulován jednoduchý a široce využitelný samoregulační nástroj reklamy uplatnitelný v internetovém prostředí a zároveň doporučení oblastí, ve kterých by měla být posílena státní regulace. |
cs |
dc.format |
87 s. (113 477 znaků), |
cs |
dc.format.extent |
2478210 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Erotika a sex v reklamě
|
cs |
dc.subject |
regulace reklamy
|
cs |
dc.subject |
samoregulace reklamy
|
cs |
dc.subject |
Češi a reklama
|
cs |
dc.subject |
reklamní kampaň
|
cs |
dc.subject |
Rada pro reklamu
|
cs |
dc.subject |
psychologické působení erotiky a sexu
|
cs |
dc.subject |
etický kodex
|
cs |
dc.subject |
Erotic and sexual elements in advertising
|
en |
dc.subject |
advertising regulation
|
en |
dc.subject |
advertising self-regulation
|
en |
dc.subject |
Czech and the Advertising
|
en |
dc.subject |
advertising campaign
|
en |
dc.subject |
Czech Advertising Standards Council
|
en |
dc.subject |
psychological effects of erotic and sexual elements
|
en |
dc.subject |
ethics code
|
en |
dc.title |
Erotika a sex v reklamě |
cs |
dc.title.alternative |
Erotica and Sex in Advertising |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Banyar, Milan |
|
dc.date.accepted |
2011-10-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is focused on using erotic and sexual elements in contemporary Czech outdoor, Internet and advertising campaigns. Theoretical part of this thesis brings brief description of the evolution of advertising and the current state of advertising regulation and self-regulation. The theoretical part also contains a view of psychological aspects of using erotic and sexual elements in advertising. The practical part is focused on data analysis from the periodic surveys ?Czech and the Advertising? in comparison to a survey performed especially for the purpose of this thesis. Analysis of selected advertising campaigns is included. The project part offers an easy and widely usable advertising self-regulation tool applicable in the Internet environment and also some recommendations about advertising regulation. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18619
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
B |
|