Analýza marketingové komunikace vybraných velkých a středních pivovarů v ČR
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Mládek, Lukáš
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T04:38:01Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T04:38:01Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16977
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací společností úspěšných na pivovar-ském trhu. Cílem bakalářské práce je sledovat tuto komunikaci, zhodnotit ji a navrhnout případné zlepšení pro příští léta. V teoretické části je definován komunikační mix, trendy novodobého marketingu, tradiční výroba piva a současný stav pivovarského trhu. Tradiční výroba piva je do bakalářské práce zahrnuta jako nový marketingový nástroj pivovarů, na kterém staví svoji komunikaci. Praktická část obsahuje stručnou historii a představení obou zde rozebíraných firem, jejich komunikaci a následná doporučení, která jsou podrobena nákladové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
65 s. |
cs |
dc.format.extent |
2206300 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
pivovarnictví
|
cs |
dc.subject |
K Brewery Trade a.s.
|
cs |
dc.subject |
Pivovar Svijany
|
cs |
dc.subject |
tradiční výroba piva
|
cs |
dc.subject |
pivovarský trh
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
brewing industry
|
en |
dc.subject |
K Brewery Trade a.s.
|
en |
dc.subject |
Pivovar Svijany
|
en |
dc.subject |
tra-ditional production of beer
|
en |
dc.subject |
brewery market
|
en |
dc.title |
Analýza marketingové komunikace vybraných velkých a středních pivovarů v ČR |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of Marketing Communication of Selected Large and Medium-sized Breweries in the Czech Republic |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubík, Josef |
|
dc.date.accepted |
2011-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is focused on marketing communication of companies in brewery market. Purpose of this thesis is to study and evaluate this communication and suggest an improvements for next seasons. In the theoretical part is defined comminucation mix, trends of modern marketing, traditio-nal brewing and the present situation of brewery market. Traditional production of beer is included in the thesis as a new marketing tool for marketing communication of breweries. The practical part contains brief history and presentation of the two companies of brewery market, their marketing communication and ensuing recommendations which are subjekt to cost and risk analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
16709
|
|
dc.date.assigned |
2011-04-04 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account