Analýza marketingové komunikace vybraných velkých a středních pivovarů v ČR

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové komunikace vybraných velkých a středních pivovarů v ČR

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingové komunikace vybraných velkých a středních pivovarů v ČR
Autor: Mládek, Lukáš
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací společností úspěšných na pivovar-ském trhu. Cílem bakalářské práce je sledovat tuto komunikaci, zhodnotit ji a navrhnout případné zlepšení pro příští léta. V teoretické části je definován komunikační mix, trendy novodobého marketingu, tradiční výroba piva a současný stav pivovarského trhu. Tradiční výroba piva je do bakalářské práce zahrnuta jako nový marketingový nástroj pivovarů, na kterém staví svoji komunikaci. Praktická část obsahuje stručnou historii a představení obou zde rozebíraných firem, jejich komunikaci a následná doporučení, která jsou podrobena nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16977
Datum: 2011-05-20
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 16709


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
mládek_2011_bp.pdfZablokované 2.104Mb PDF
mládek_2011_vp.doc 69Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
mládek_2011_op.doc 70.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet