Typologie tržního segmentu věkové skupiny 50+ a jeho zvláštnosti. Komunikace vůči tržnímu segmentu 50+ v oblasti aktivní rekreace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Typologie tržního segmentu věkové skupiny 50+ a jeho zvláštnosti. Komunikace vůči tržnímu segmentu 50+ v oblasti aktivní rekreace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vysekalová, Jitka
dc.contributor.author Šrámková, Karolina
dc.date.accessioned 2012-03-10T03:56:07Z
dc.date.available 2012-03-10T03:56:07Z
dc.date.issued 2011-04-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16916
dc.description.abstract Ve své diplomové práci se věnuji segmentu 50+, jeho typologii a zvláštnostem ve vztahu k aktivní rekreaci a komunikaci těchto volnočasových aktivit. Teoretickou část jsem věnovala představení a deskripci segmentu 50+, jeho specifikům, odlišnostem, spotřebnímu chování, vztahu ke značkám a uznávaným hodnotám. V této části taktéž popisuji systém všeobecného přijímání a konzumace médií touto věkovou kohortou a rozvíjím téma vhodného obsahu komunikace. Zásadním prvkem je také popis aktivní rekreace a jejího vnímání lidmi staršími 50 let. Praktická část představuje výstupy z primárních i sekundárních výzkumů realizovaných na této cílové skupině 50+ v ČR a zejména pak v Ústeckém kraji. Klíčovými součástmi jsou kromě popisu specifik kraje i návrhy komunikace nabídky nových možností trávení volného času. Závěr této části je věnován ověřování hypotéz a shrnutí výsledků výzkumné sondy. V projektové části navrhuji řešení komunikace aktivní rekreace vůči segmentu 50+ v Ústeckém kraji. Tato část je vyústěním teoretické a praktické části práce a předkládá konkrétní návrhy řešení komunikace volnočasových aktivit segmentu 50+. cs
dc.format 99 s. (178 896 znaků) cs
dc.format.extent 2666491 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject segment 50+ cs
dc.subject aktivní rekreace cs
dc.subject volnočasové aktivity cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject výzkumná sonda cs
dc.subject věková diskriminace cs
dc.subject stárnutí cs
dc.subject segment 50+ en
dc.subject active recreation en
dc.subject free time activities en
dc.subject communication en
dc.subject research probe en
dc.subject ageism en
dc.subject getting old en
dc.title Typologie tržního segmentu věkové skupiny 50+ a jeho zvláštnosti. Komunikace vůči tržnímu segmentu 50+ v oblasti aktivní rekreace cs
dc.title.alternative Typology of the Market Segment 50+ and its Particularity. Communication Against Market Segment 50+ in the Field of Active Recreation en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šramová, Blandína
dc.date.accepted 2011-05-23
dc.description.abstract-translated My diploma thesis is dedicated to a segment 50+, its typology and differences in relation to active recreation and communication of these free time activities. Theoretical part covers introduction into description and definition of the segment 50+, including its specifics, differences, consumer behaviour, life style, brand reception and recognized values. In this part, I am also describing system of general media perception and consumption and relevant communication content. Final part is dedicated to active recreation description and how it is perceived by people who are 50 years and older. Practical part introduces outcomes from primary and secondary research on segment 50+ in the Czech Republic and mainly in Ustecky region. Key part is dedicated to communication of new opportunities on offer in active recreation. The final part is dedicated to verifying the thesis hypothesis and a summary of the research probe. In the project part I am proposing a system for solving communication of active recreation to segment 50+ by using the right tools of marketing communication. This part of diploma thesis is a conclusion of both theoretical and practical parts. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18614
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
šrámková_2011_dp.pdf 2.542Mb PDF View/Open
šrámková_2011_vp.doc 123Kb Microsoft Word View/Open
šrámková_2011_op.doc 131Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account