Typologie tržního segmentu věkové skupiny 50+ a jeho zvláštnosti. Komunikace vůči tržnímu segmentu 50+ v oblasti aktivní rekreace
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Typologie tržního segmentu věkové skupiny 50+ a jeho zvláštnosti. Komunikace vůči tržnímu segmentu 50+ v oblasti aktivní rekreace |
Autor: |
Šrámková, Karolina
|
Vedoucí: |
Vysekalová, Jitka
|
Abstrakt:
|
Ve své diplomové práci se věnuji segmentu 50+, jeho typologii a zvláštnostem ve vztahu k aktivní rekreaci a komunikaci těchto volnočasových aktivit. Teoretickou část jsem věnovala představení a deskripci segmentu 50+, jeho specifikům, odlišnostem, spotřebnímu chování, vztahu ke značkám a uznávaným hodnotám. V této části taktéž popisuji systém všeobecného přijímání a konzumace médií touto věkovou kohortou a rozvíjím téma vhodného obsahu komunikace. Zásadním prvkem je také popis aktivní rekreace a jejího vnímání lidmi staršími 50 let. Praktická část představuje výstupy z primárních i sekundárních výzkumů realizovaných na této cílové skupině 50+ v ČR a zejména pak v Ústeckém kraji. Klíčovými součástmi jsou kromě popisu specifik kraje i návrhy komunikace nabídky nových možností trávení volného času. Závěr této části je věnován ověřování hypotéz a shrnutí výsledků výzkumné sondy. V projektové části navrhuji řešení komunikace aktivní rekreace vůči segmentu 50+ v Ústeckém kraji. Tato část je vyústěním teoretické a praktické části práce a předkládá konkrétní návrhy řešení komunikace volnočasových aktivit segmentu 50+. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16916
|
Datum:
|
2011-04-20 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
18614
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet