Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků ve firmě TOKO AGRI a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků ve firmě TOKO AGRI a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Krovinová, Jana
dc.date.accessioned 2012-03-10T02:55:02Z
dc.date.available 2012-03-10T02:55:02Z
dc.date.issued 2011-05-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16830
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá navržením projektu pro zvýšení spokojenosti zákazníků ve firmě TOKO AGRI a.s. Cílem práce je celkové zhodnocení a zlepšení spokojenosti zákaz-níků s poskytovanými službami a nabízenými produkty dané společnosti. Aby bylo tohoto cíle dosaženo popisuji marketingový mix společnosti, hlavní konkurenty v oboru a vytvoři-la jsem dotazník, jež analyzuje dosavadní spokojenost či nespokojenost zákazníků s nabí-zenými produkty a službami. Stěžejní částí práce je primární marketingový výzkum formou dotazníku, jež byl rozeslán firemním zákazníkům. Na základě výsledku daného průzkumu je vytvořen návrh projektu, který pomůže zvýšit loajalitu zákazníků s danou firmou, a který eliminuje slabá místa, jež negativně ovlivňují spokojenost zákazníka. cs
dc.format 86 s. přílohy 36 s. cs
dc.format.extent 10470248 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject spokojenost zákazníků cs
dc.subject loajalita zákazníků cs
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing research en
dc.subject questionnaire en
dc.subject customers? satisfaction en
dc.subject loyalty of customers en
dc.title Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků ve firmě TOKO AGRI a.s. cs
dc.title.alternative Project of Loyalty Increasing in a Company TOKO AGRI a.s. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vaněk, Jiří
dc.date.accepted 2011-05-23
dc.description.abstract-translated This master?s thesis deals with the proposition of the project of loyalty increasing in com-pany TOKO AGRI a.s. The aim of the work is the overall evaluation and improvement of the loyalty of customers with services and products of given company. To reach this goal I describe marketing mix of the company, main competitors on the given field and create questionnaire analyzing present satisfaction or dissatisfaction with offered products and services. The main part of the work is based on the primary marketing research in the form of questionnaire, filled in with the most important customers of the company. On the base of reached results of given research is created the proposal of the project, which will be helpful in loyalty increasing in the given company and which eliminates weak points, nega-tively influencing overall satisfaction of customers. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 22668
dc.date.assigned 2011-03-28
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
krovinová_2011_dp.pdfBlocked 9.985Mb PDF View/Open
krovinová_2011_vp.zip 18.81Kb Unknown View/Open
krovinová_2011_op.doc 44.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account