Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků ve firmě TOKO AGRI a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků ve firmě TOKO AGRI a.s. |
Autor: |
Krovinová, Jana
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá navržením projektu pro zvýšení spokojenosti zákazníků ve firmě TOKO AGRI a.s. Cílem práce je celkové zhodnocení a zlepšení spokojenosti zákaz-níků s poskytovanými službami a nabízenými produkty dané společnosti. Aby bylo tohoto cíle dosaženo popisuji marketingový mix společnosti, hlavní konkurenty v oboru a vytvoři-la jsem dotazník, jež analyzuje dosavadní spokojenost či nespokojenost zákazníků s nabí-zenými produkty a službami. Stěžejní částí práce je primární marketingový výzkum formou dotazníku, jež byl rozeslán firemním zákazníkům. Na základě výsledku daného průzkumu je vytvořen návrh projektu, který pomůže zvýšit loajalitu zákazníků s danou firmou, a který eliminuje slabá místa, jež negativně ovlivňují spokojenost zákazníka. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16830
|
Datum:
|
2011-05-02 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
22668
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet