Návrh marketingové kampaně pro Centrum dalšího vzdělávání spol. MARLIN, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh marketingové kampaně pro Centrum dalšího vzdělávání spol. MARLIN, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubíčková, Marcela
dc.contributor.author Nábělková, Petra
dc.date.accessioned 2012-03-10T02:28:36Z
dc.date.available 2012-03-10T02:28:36Z
dc.date.issued 2011-08-19
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16790
dc.description.abstract V teoretické části bakalářské práce je popsána SWOT analýza, její silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby. Dále bude definováno, co je marketingový plán. Bude zmíněna i propagace projektu (billboard, Public relation, drobné reklamní předměty ), a nakonec je definováno financování, tzn. popis bankovního úvěru, dotace z EU a vlastní zdroje. V analytické části bakalářské práce je popsána charakteristika projektu Centra dalšího vzdělávání společnosti MARLIN, s.r.o., která sídlí v Uherském Hradišti. Hlavním cílem práce je vytvoření marketingové kampaně. Budou srovnány nabízené služby s konkurencí, bude navržena propagace projektu a také cíle projektu v období během realizace projektu a cíle v období po realizaci projektu. cs
dc.format 77 s. cs
dc.format.extent 2794300 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová kampaň cs
dc.subject školicí středisko cs
dc.subject dotace EU cs
dc.subject zvyšování odborné kvalifikace cs
dc.subject konkurenční prostředí cs
dc.subject kvalita služeb cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Marketing campaign en
dc.subject training centre en
dc.subject EU grants en
dc.subject increase of professional qualification en
dc.subject competitive environment en
dc.subject the quality of services en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Návrh marketingové kampaně pro Centrum dalšího vzdělávání spol. MARLIN, s.r.o. cs
dc.title.alternative Project of marketing campaign for the Center for further education MARLIN, s.r.o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vorlová, Růžena
dc.date.accepted 2011-09-06
dc.description.abstract-translated In the theoretical part of the bachelor thesis, the SWOT analysis is described as well as its strong and weak points, opportunities and threats. Furthermore, the marketing plan will be defined. The publicity of the project will be also mentioned (billboard, PR, small advertising objects ). Finally, the funding is defined, eg. the description of bank credits, EU grants and own resources). The analytical part of the bachelor thesis comprises of the characterictics of the project The Centres of Further Training organized by the company MARLIN s.r.o. with the domicile in UH. The main aim is to create marketing campaigns. Moreover, the utility of this newly-formed centre will be investigated. The offered services will be compared with competition, the publicity of the project will be proposed and also the aims of the project in the period during the realisation of the project and the aims in the period after the realisation of the project. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 23204
dc.date.assigned 2011-06-11
utb.result.grade E


Files in this item

Files Size Format View
nábělková_2011_bp.pdf 2.664Mb PDF View/Open
nábělková_2011_vp.pdf 755.2Kb PDF View/Open
nábělková_2011_op.pdf 807.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account