dc.contributor.advisor |
Kubíčková, Marcela
|
|
dc.contributor.author |
Nábělková, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T02:28:36Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T02:28:36Z |
|
dc.date.issued |
2011-08-19 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16790
|
|
dc.description.abstract |
V teoretické části bakalářské práce je popsána SWOT analýza, její silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby. Dále bude definováno, co je marketingový plán. Bude zmíněna i propagace projektu (billboard, Public relation, drobné reklamní předměty ), a nakonec je definováno financování, tzn. popis bankovního úvěru, dotace z EU a vlastní zdroje. V analytické části bakalářské práce je popsána charakteristika projektu Centra dalšího vzdělávání společnosti MARLIN, s.r.o., která sídlí v Uherském Hradišti. Hlavním cílem práce je vytvoření marketingové kampaně. Budou srovnány nabízené služby s konkurencí, bude navržena propagace projektu a také cíle projektu v období během realizace projektu a cíle v období po realizaci projektu. |
cs |
dc.format |
77 s. |
cs |
dc.format.extent |
2794300 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingová kampaň
|
cs |
dc.subject |
školicí středisko
|
cs |
dc.subject |
dotace EU
|
cs |
dc.subject |
zvyšování odborné kvalifikace
|
cs |
dc.subject |
konkurenční prostředí
|
cs |
dc.subject |
kvalita služeb
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Marketing campaign
|
en |
dc.subject |
training centre
|
en |
dc.subject |
EU grants
|
en |
dc.subject |
increase of professional qualification
|
en |
dc.subject |
competitive environment
|
en |
dc.subject |
the quality of services
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Návrh marketingové kampaně pro Centrum dalšího vzdělávání spol. MARLIN, s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Project of marketing campaign for the Center for further education MARLIN, s.r.o. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vorlová, Růžena |
|
dc.date.accepted |
2011-09-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
In the theoretical part of the bachelor thesis, the SWOT analysis is described as well as its strong and weak points, opportunities and threats. Furthermore, the marketing plan will be defined. The publicity of the project will be also mentioned (billboard, PR, small advertising objects ). Finally, the funding is defined, eg. the description of bank credits, EU grants and own resources). The analytical part of the bachelor thesis comprises of the characterictics of the project The Centres of Further Training organized by the company MARLIN s.r.o. with the domicile in UH. The main aim is to create marketing campaigns. Moreover, the utility of this newly-formed centre will be investigated. The offered services will be compared with competition, the publicity of the project will be proposed and also the aims of the project in the period during the realisation of the project and the aims in the period after the realisation of the project. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
23204
|
|
dc.date.assigned |
2011-06-11 |
|
utb.result.grade |
E |
|