Návrh marketingové kampaně pro Centrum dalšího vzdělávání spol. MARLIN, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh marketingové kampaně pro Centrum dalšího vzdělávání spol. MARLIN, s.r.o. |
Autor: |
Nábělková, Petra
|
Vedoucí: |
Kubíčková, Marcela
|
Abstrakt:
|
V teoretické části bakalářské práce je popsána SWOT analýza, její silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby. Dále bude definováno, co je marketingový plán. Bude zmíněna i propagace projektu (billboard, Public relation, drobné reklamní předměty ), a nakonec je definováno financování, tzn. popis bankovního úvěru, dotace z EU a vlastní zdroje. V analytické části bakalářské práce je popsána charakteristika projektu Centra dalšího vzdělávání společnosti MARLIN, s.r.o., která sídlí v Uherském Hradišti. Hlavním cílem práce je vytvoření marketingové kampaně. Budou srovnány nabízené služby s konkurencí, bude navržena propagace projektu a také cíle projektu v období během realizace projektu a cíle v období po realizaci projektu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16790
|
Datum:
|
2011-08-19 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
23204
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet