Privátní značka v obchodním řetězci
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kotyzová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Krejčíková, Marcela
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T01:42:11Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T01:42:11Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-13 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16738
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je zaměřena na privátní značky maloobchodních řetězců. Cílem práce je popsat situaci privátních značek ve vybraném segmentu hypermarketů a na základě zjištěných fakt popsat výchozí situaci vlastních značek Globus a stanovit případná doporu-čení. V teoretické části jsou obsaženy poznatky z oblasti brandingu, hodnoty značek, historie privátních značek i jejich aktuální situaci v celoevropském kontextu. Praktická část je za-měřena na konkrétní analýzu privátních značek v České republice. Další a nejpodstatnější část této práce je věnována hypermarketům Globus, charakteristice privátních značek toho-to řetězce, postavení na trhu a positioningu značky Globus. Výsledkem a podkladem pro potvrzení výchozích hypotéz je sekundární i primární výzkumné šetření, jež poskytuje uce-lený pohled na vlastní značky Globus. |
cs |
dc.format |
61 s. (87617 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
3279303 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Značka
|
cs |
dc.subject |
branding
|
cs |
dc.subject |
hodnota značky
|
cs |
dc.subject |
privátní značka
|
cs |
dc.subject |
obchodní řetězec
|
cs |
dc.subject |
Globus
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
positioning
|
cs |
dc.subject |
cílová skupina
|
cs |
dc.subject |
Brand
|
en |
dc.subject |
branding
|
en |
dc.subject |
brand value
|
en |
dc.subject |
private label
|
en |
dc.subject |
store chain
|
en |
dc.subject |
Globus
|
en |
dc.subject |
competitors
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
positioning
|
en |
dc.subject |
target group
|
en |
dc.title |
Privátní značka v obchodním řetězci |
cs |
dc.title.alternative |
Private Labels in the Supermarket |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šikl-Burešová, Eva |
|
dc.date.accepted |
2011-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor work is focused on private labels of retail chains. The aim is to describe the situation of private brands in selected segments of the hypermarkets and based on facts, describe the situation of Globus's own brands and setting out possible recommendations. The theoretical part consists of branding knowledge, brand value, the history of private brands and their current situation in the European kontext. The practical part is focused on detailed analysis of private brands in the Czech Republic. Next and the most important part of this work is devoted to Globus hypermarkets, the cha-racteristics of private brands of this chain, market position and brand positioning. The result and the facts to confirm the starting hypothesis is the secondary as well as primary research that provides a comprehensive view of their own Globus brand. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18694
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account