Privátní značka v obchodním řetězci
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Privátní značka v obchodním řetězci |
Autor: |
Krejčíková, Marcela
|
Vedoucí: |
Kotyzová, Pavla
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce je zaměřena na privátní značky maloobchodních řetězců. Cílem práce je popsat situaci privátních značek ve vybraném segmentu hypermarketů a na základě zjištěných fakt popsat výchozí situaci vlastních značek Globus a stanovit případná doporu-čení. V teoretické části jsou obsaženy poznatky z oblasti brandingu, hodnoty značek, historie privátních značek i jejich aktuální situaci v celoevropském kontextu. Praktická část je za-měřena na konkrétní analýzu privátních značek v České republice. Další a nejpodstatnější část této práce je věnována hypermarketům Globus, charakteristice privátních značek toho-to řetězce, postavení na trhu a positioningu značky Globus. Výsledkem a podkladem pro potvrzení výchozích hypotéz je sekundární i primární výzkumné šetření, jež poskytuje uce-lený pohled na vlastní značky Globus. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16738
|
Datum:
|
2011-05-13 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
18694
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet