dc.contributor.advisor |
Kubík, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Ondráčková, Ludmila
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T01:27:59Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T01:27:59Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16714
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá současným a budoucím stavem marketingové řízení ve společnosti Unikov, spol. s r. o. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou zpracovány poznatky týkající se marketingu, strategického marketingu, strategického a marketingového řízení, a marketingového plánování. V praktické části je provedena analýza interního a externího prostředí a hodnotí stav jeho současného marketingového řízení. Na základě výsledků analýz je vypracován projekt marketingového řízení ve společnosti Unikov, spol. s r. o. Marketingové strategie jsou pak podrobeny nákladové, časové a rizikové analýze. Cílem projektu je zefektivnit marketingové řízení a zvýšit tak podíl firmy na trhu. |
cs |
dc.format |
108 |
cs |
dc.format.extent |
1936305 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
strategický marketing
|
cs |
dc.subject |
strategické a marketingové řízení
|
cs |
dc.subject |
marketingové plánování
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
GE matice
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingové cíle
|
cs |
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
strategic marketing
|
en |
dc.subject |
stratgic and marketing management
|
en |
dc.subject |
marketing planning
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
GE matrix
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing purposes
|
en |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.title |
Projekt marketingového řízení firmy Unikov, spol. s r. o. |
cs |
dc.title.alternative |
The Marketing Management Project of Unikov Inc. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Rada, Aleš |
|
dc.date.accepted |
2011-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
The master thesis is concerned with present and future condition of marketing management of Unikov Inc. The thesis is dividend into a theoretical and a practical part. The theoretical part summarizes knowledge of marketing, strategic marketing, stratgic and marketing management, and marketing planning. The practical part analyses analysis of internal and external environment, and evaluates its current marketing management. Based on results of analysis is worked project of marketing management of Unikov Inc. The marketing strategy will then be submitted to cost, timing and risk analysis. The aim of the project is to make the marketing management more effective and due to enhancing a market share. |
en |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/176
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Podniková ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Enterprise Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21174
|
|
dc.date.assigned |
2011-03-28 |
|
utb.result.grade |
A |
|