Projekt marketingového řízení firmy Unikov, spol. s r. o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingového řízení firmy Unikov, spol. s r. o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubík, Josef
dc.contributor.author Ondráčková, Ludmila
dc.date.accessioned 2012-03-10T01:27:59Z
dc.date.available 2012-03-10T01:27:59Z
dc.date.issued 2011-05-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16714
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá současným a budoucím stavem marketingové řízení ve společnosti Unikov, spol. s r. o. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou zpracovány poznatky týkající se marketingu, strategického marketingu, strategického a marketingového řízení, a marketingového plánování. V praktické části je provedena analýza interního a externího prostředí a hodnotí stav jeho současného marketingového řízení. Na základě výsledků analýz je vypracován projekt marketingového řízení ve společnosti Unikov, spol. s r. o. Marketingové strategie jsou pak podrobeny nákladové, časové a rizikové analýze. Cílem projektu je zefektivnit marketingové řízení a zvýšit tak podíl firmy na trhu. cs
dc.format 108 cs
dc.format.extent 1936305 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject marketing cs
dc.subject strategický marketing cs
dc.subject strategické a marketingové řízení cs
dc.subject marketingové plánování cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject GE matice cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingové cíle cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject marketing en
dc.subject strategic marketing en
dc.subject stratgic and marketing management en
dc.subject marketing planning en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject GE matrix en
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing purposes en
dc.subject marketing strategy en
dc.title Projekt marketingového řízení firmy Unikov, spol. s r. o. cs
dc.title.alternative The Marketing Management Project of Unikov Inc. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Rada, Aleš
dc.date.accepted 2011-05-31
dc.description.abstract-translated The master thesis is concerned with present and future condition of marketing management of Unikov Inc. The thesis is dividend into a theoretical and a practical part. The theoretical part summarizes knowledge of marketing, strategic marketing, stratgic and marketing management, and marketing planning. The practical part analyses analysis of internal and external environment, and evaluates its current marketing management. Based on results of analysis is worked project of marketing management of Unikov Inc. The marketing strategy will then be submitted to cost, timing and risk analysis. The aim of the project is to make the marketing management more effective and due to enhancing a market share. en
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/176 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Podniková ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Enterprise Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21174
dc.date.assigned 2011-03-28
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
ondráčková_2011_dp.pdfBlocked 1.846Mb PDF View/Open
ondráčková_2011_vp.pdf 34.13Kb PDF View/Open
ondráčková_2011_op.pdf 1.329Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account