Projekt marketingového řízení firmy Unikov, spol. s r. o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingového řízení firmy Unikov, spol. s r. o. |
Autor: |
Ondráčková, Ludmila
|
Vedoucí: |
Kubík, Josef
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá současným a budoucím stavem marketingové řízení ve společnosti Unikov, spol. s r. o. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou zpracovány poznatky týkající se marketingu, strategického marketingu, strategického a marketingového řízení, a marketingového plánování. V praktické části je provedena analýza interního a externího prostředí a hodnotí stav jeho současného marketingového řízení. Na základě výsledků analýz je vypracován projekt marketingového řízení ve společnosti Unikov, spol. s r. o. Marketingové strategie jsou pak podrobeny nákladové, časové a rizikové analýze. Cílem projektu je zefektivnit marketingové řízení a zvýšit tak podíl firmy na trhu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16714
|
Datum:
|
2011-05-02 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav podnikové ekonomiky |
Studijní obor:
|
Podniková ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
21174
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet