Projekt zvýšení konkurenceschopnosti Hotelu Alley, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zvýšení konkurenceschopnosti Hotelu Alley, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dobeš, Kamil
dc.contributor.author Bartoníková, Petra
dc.date.accessioned 2012-03-10T00:14:26Z
dc.date.available 2012-03-10T00:14:26Z
dc.date.issued 2011-05-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16611
dc.description.abstract Diplomová práce je podkladem pro projekt ke zvýšení konkurenceschopnosti Hotelu Alley, a.s. Práce je zaměřena na oblast marketingu cestovního ruchu a hotelnictví. Práce obsahuje část teoretickou a část praktickou. Teoretická část přináší poznatky z oblasti marketingu služeb, marketingu služeb hotelu, marketingového mixu a komunikačního mixu. V praktické části je zanalyzován současný stav využívaných nástrojů komunikačního mixu hotelu Alley a je provedena SWOT analýza, PEST analýza a analýza konkurence. Projektová část přináší samostatný projekt zvýšení konkurenceschopnosti s využitím nástrojů komunikačního mixu. cs
dc.format 95 s., 18 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 6421169 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketing hotelových služeb cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject competitiveness en
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing of hotel services en
dc.subject marketing mix en
dc.subject communication mix en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject PEST analysis en
dc.title Projekt zvýšení konkurenceschopnosti Hotelu Alley, a.s. cs
dc.title.alternative The Project of Increasing Competitiveness of Hotel Alley, a.s. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Muchová, Simona
dc.date.accepted 2011-05-24
dc.description.abstract-translated This master thesis is the basis for a project on increasing the competitiveness of Hotel Alley, a.s. The work is divided into a theoretical and a practical part and is targeted on the sphere of travel movement and the hotel industry. The theoretical part provides a basic of theoretical knowledge related to services marketing, the marketing of the hotel's services, the marketing mix and the communication mix. In the practical part we find an analysis of the communication mix of Hotel Alley, a SWOT and PEST analysis and finally an analysis of their competition. Another section of the practical part is the project, which uses the tools of the communication mix to include suggestions and recommendations will aim increase the competitiveness of Hotel Alley. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21083
dc.date.assigned 2011-03-28
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
bartoníková_2011_dp.pdfBlocked 6.123Mb PDF View/Open
bartoníková_2011_vp.doc 71Kb Microsoft Word View/Open
bartoníková_2011_op.doc 75.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account