Projekt zvýšení konkurenceschopnosti Hotelu Alley, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zvýšení konkurenceschopnosti Hotelu Alley, a.s. |
Autor: |
Bartoníková, Petra
|
Vedoucí: |
Dobeš, Kamil
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je podkladem pro projekt ke zvýšení konkurenceschopnosti Hotelu Alley, a.s. Práce je zaměřena na oblast marketingu cestovního ruchu a hotelnictví. Práce obsahuje část teoretickou a část praktickou. Teoretická část přináší poznatky z oblasti marketingu služeb, marketingu služeb hotelu, marketingového mixu a komunikačního mixu. V praktické části je zanalyzován současný stav využívaných nástrojů komunikačního mixu hotelu Alley a je provedena SWOT analýza, PEST analýza a analýza konkurence. Projektová část přináší samostatný projekt zvýšení konkurenceschopnosti s využitím nástrojů komunikačního mixu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16611
|
Datum:
|
2011-05-02 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
21083
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet