Projekt zvýšení konkurenceschopnosti Hotelu Alley, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zvýšení konkurenceschopnosti Hotelu Alley, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zvýšení konkurenceschopnosti Hotelu Alley, a.s.
Autor: Bartoníková, Petra
Vedoucí: Dobeš, Kamil
Abstrakt: Diplomová práce je podkladem pro projekt ke zvýšení konkurenceschopnosti Hotelu Alley, a.s. Práce je zaměřena na oblast marketingu cestovního ruchu a hotelnictví. Práce obsahuje část teoretickou a část praktickou. Teoretická část přináší poznatky z oblasti marketingu služeb, marketingu služeb hotelu, marketingového mixu a komunikačního mixu. V praktické části je zanalyzován současný stav využívaných nástrojů komunikačního mixu hotelu Alley a je provedena SWOT analýza, PEST analýza a analýza konkurence. Projektová část přináší samostatný projekt zvýšení konkurenceschopnosti s využitím nástrojů komunikačního mixu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16611
Datum: 2011-05-02
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 21083


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
bartoníková_2011_dp.pdfZablokované 6.123Mb PDF
bartoníková_2011_vp.doc 71Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
bartoníková_2011_op.doc 75.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet