dc.contributor.advisor |
Mswaka, Walter
|
|
dc.contributor.author |
Solárová, Miroslava
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T00:03:39Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T00:03:39Z |
|
dc.date.issued |
2011-08-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16594
|
|
dc.description.abstract |
Vzhledem ke stále rostoucí konkurenci ve sportovním průmyslu se mnoho sportovních společností se snaží navázat dlouhodobě prosperující vztah se svými zákazníky. Loajalita zákazníka se stala jedním z nejdiskutovanějších témat v obchodní i akademické sféře. Většina akademiků se shoduje, že ?relationship marketing? je jedním z nejdůležitějších taktik pro dosažení loajality. Ve světové literatuře je uvedeno mnoho různých způsobů k docílení této loajality, ale jen malá část z nich se dá uplatnit na průmysl sportovních služeb. Také je velmi málo výzkumů, které by se zaměřovali na zákaznickou loajalitu právě u uživatelů ženského pohlaví ve středním věku. Tudíž záměrem této bakalářské práce bylo prošetřit zákaznickou loajality žen ve středním věku ve sportovním průmyslu identifikací faktorů marketingové strategie ovlivňujících zákaznickou loajalitu. Za účelem návrhu vhodných sportovních marketingových strategií pro získání zákaznické loajality ženských účastníků ve středním věku žijících v Huddersfieldu byl navržen a vypracován dotazník a vypracována focus group. Výsledky obou metod byly analyzovány metodou dlouhého stolu. Výsledky této bakalářské práce odhalily, že nejdůležitější jsou ty faktory, které souvisí se zákaznickým servisem a dobrou kondicí vybavení. Ženy ve středním věku také ukázaly jasnou preferenci ke sportovním centrům zaměřeným pouze pro ženy. Analýza dat prokázala, že jednotlivé faktory nemohou být rozděleny do určitých marketingových oblastí, ale měly by být realizovány odděleně. Proto je možné doporučit zaujmutí všeobecných marketingových způsobů k zákazníkům a vyvinout interaktivní strategii, která umožní společnosti zvládnout problémy, které vznikají z jednotlivých unikátních požadavků kladených na oba průmysly, průmysl sportovní i průmysl služeb,než rozdělovat tyto faktory nebo se odkazovat na specifické marketingové oblasti. |
cs |
dc.format |
84 s. |
cs |
dc.format.extent |
2919506 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
loajalita zákazníků
|
cs |
dc.subject |
jednaní se zákazníky
|
cs |
dc.subject |
spokojenost zákazníků
|
cs |
dc.subject |
služby
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
customer loyalty
|
en |
dc.subject |
customer relationshio
|
en |
dc.subject |
customer satisaction
|
en |
dc.subject |
services
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.title |
Průzkum loajality zákazníků sportovního průmyslu Huddersfieldu se zaměřením na ženy ve středním věku |
cs |
dc.title.alternative |
Customer Loyalty of Middle Aged Women in the Sports Industry in Huddersfield |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Anchor, John |
|
dc.date.accepted |
2011-09-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
Due to the growing competition in the sports industry, many sports companies desire to build a long-term profitable relationship with their customers. Customer loyalty has been one of the most discussed topics in the business and academic world. The majority of academicians agreed that relationship marketing is the most important tactic for achieving this. There are a number of different marketing tactics considered for retaining customers in global literature, but only a small part of them could be applicable to the sports service industry. There is also a lack of research regarding the loyalty of female participants in middle-age. Therefore, the aim of this dissertation was to investigate the customer loyalty of middle-aged women in the sports service sector by identifying the most influential factors of marketing strategy affecting customer loyalty. In order to suggest the appropriate sports marketing strategy for retaining the customer loyalty of middle-aged women participants living in Huddersfield, the focus group and questionnaire research were conducted. The results of both methods were analysed by the long table approach. The results of this dissertation revealed that the most important factors are those connected with customer service and condition of equipment. The middle-aged women also showed a clear preference towards women-only sports centres. The analysis showed that factors cannot be divided into specific marketing areas but should be implemented separately. That is why it is advisable to take a general marketing approach to customers and develop an interactive strategy which will allow the company to manage the issues resulting from the unique requirements of both the sports and service industry rather than separating the factors or referring to the specific marketing areas. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
23298
|
|
dc.date.assigned |
2011-06-24 |
|
utb.result.grade |
C |
|