Průzkum loajality zákazníků sportovního průmyslu Huddersfieldu se zaměřením na ženy ve středním věku
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Průzkum loajality zákazníků sportovního průmyslu Huddersfieldu se zaměřením na ženy ve středním věku |
Autor: |
Solárová, Miroslava
|
Vedoucí: |
Mswaka, Walter
|
Abstrakt:
|
Vzhledem ke stále rostoucí konkurenci ve sportovním průmyslu se mnoho sportovních společností se snaží navázat dlouhodobě prosperující vztah se svými zákazníky. Loajalita zákazníka se stala jedním z nejdiskutovanějších témat v obchodní i akademické sféře. Většina akademiků se shoduje, že ?relationship marketing? je jedním z nejdůležitějších taktik pro dosažení loajality. Ve světové literatuře je uvedeno mnoho různých způsobů k docílení této loajality, ale jen malá část z nich se dá uplatnit na průmysl sportovních služeb. Také je velmi málo výzkumů, které by se zaměřovali na zákaznickou loajalitu právě u uživatelů ženského pohlaví ve středním věku. Tudíž záměrem této bakalářské práce bylo prošetřit zákaznickou loajality žen ve středním věku ve sportovním průmyslu identifikací faktorů marketingové strategie ovlivňujících zákaznickou loajalitu. Za účelem návrhu vhodných sportovních marketingových strategií pro získání zákaznické loajality ženských účastníků ve středním věku žijících v Huddersfieldu byl navržen a vypracován dotazník a vypracována focus group. Výsledky obou metod byly analyzovány metodou dlouhého stolu. Výsledky této bakalářské práce odhalily, že nejdůležitější jsou ty faktory, které souvisí se zákaznickým servisem a dobrou kondicí vybavení. Ženy ve středním věku také ukázaly jasnou preferenci ke sportovním centrům zaměřeným pouze pro ženy. Analýza dat prokázala, že jednotlivé faktory nemohou být rozděleny do určitých marketingových oblastí, ale měly by být realizovány odděleně. Proto je možné doporučit zaujmutí všeobecných marketingových způsobů k zákazníkům a vyvinout interaktivní strategii, která umožní společnosti zvládnout problémy, které vznikají z jednotlivých unikátních požadavků kladených na oba průmysly, průmysl sportovní i průmysl služeb,než rozdělovat tyto faktory nebo se odkazovat na specifické marketingové oblasti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16594
|
Datum:
|
2011-08-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
23298
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet