Barva a její význam v corporate identity
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Křížek, Zdeněk
|
|
dc.contributor.author |
Mačát, Radek
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T00:00:23Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T00:00:23Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16586
|
|
dc.description.abstract |
Jednou ze základních funkcí marketingu je odlišit produkt, službu a firmu v očích zákazní-ků. Žijeme v turbulentní době, kdy jsou naše mozky denně bombardovány tisíci nabídkami a komerčními sděleními. Barva a komunikace barvou se stává nejvíce viditelnou součástí korporátní identity subjektů. Obsah bakalářské práce s názvem Barva a její význam v Corporate identity zkoumá barvu a její vztah k jednotlivým částem firemní identity. A vychází ze situace, že se dnes naše společnost stává čím dál více vizuálně zaměřenou. Cílem bakalářské práce je dokázat souvislosti mezi barvou v korporátní identitě a zapamatovatelností jednotlivých firem. Bakalářská práce by měla dokázat, že dobře zvolené korporátní barvy, které se konzistentně objevují v jednotlivých částech CI, jsou velkou devizou jednotlivých firem. |
cs |
dc.format |
83 s.(87785) |
cs |
dc.format.extent |
5359646 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
firemní identita
|
cs |
dc.subject |
barva
|
cs |
dc.subject |
firemní design
|
cs |
dc.subject |
design manuál
|
cs |
dc.subject |
firemní komunikace
|
cs |
dc.subject |
firemní produkt
|
cs |
dc.subject |
firemní kultura
|
cs |
dc.subject |
corporate identity
|
en |
dc.subject |
colour
|
en |
dc.subject |
corporate design
|
en |
dc.subject |
design manual
|
en |
dc.subject |
corporate communication
|
en |
dc.subject |
corporate product
|
en |
dc.subject |
corporate culture
|
en |
dc.title |
Barva a její význam v corporate identity |
cs |
dc.title.alternative |
Colour and its Meaning in Corporate Identity |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Illík, Rostislav |
|
dc.date.accepted |
2011-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
One of the basic marketing function is to distinguish a product, service and a company in customers'eyes. We live in a turbulent time where our brains are bombarded with thou-sands of offers and commercial statements every day. Communication by colour and colour itself is becoming one of the most visible part of corporate identity. Content of my Bachelor's dissertation under the name "Colour and its corporate identity significance" investigates colour and its relation to the particular segments of a company identity. It results from a general situation that our society is becoming more and mo-re visually orientated. Intention of the Bachelor's dissertation is to demonstrate connection between corporate identity colour and of memorability of individual companies. The Bachelor's dissertation should prove that well-taken colours which consistently appear in particular sections of CI are the main device of individual companies. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18700
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account