Barva a její význam v corporate identity

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Barva a její význam v corporate identity

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Barva a její význam v corporate identity
Autor: Mačát, Radek
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Jednou ze základních funkcí marketingu je odlišit produkt, službu a firmu v očích zákazní-ků. Žijeme v turbulentní době, kdy jsou naše mozky denně bombardovány tisíci nabídkami a komerčními sděleními. Barva a komunikace barvou se stává nejvíce viditelnou součástí korporátní identity subjektů. Obsah bakalářské práce s názvem Barva a její význam v Corporate identity zkoumá barvu a její vztah k jednotlivým částem firemní identity. A vychází ze situace, že se dnes naše společnost stává čím dál více vizuálně zaměřenou. Cílem bakalářské práce je dokázat souvislosti mezi barvou v korporátní identitě a zapamatovatelností jednotlivých firem. Bakalářská práce by měla dokázat, že dobře zvolené korporátní barvy, které se konzistentně objevují v jednotlivých částech CI, jsou velkou devizou jednotlivých firem.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16586
Datum: 2011-05-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 18700


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
mačát_2011_bp.pdf 5.111Mb PDF Zobrazit/otevřít
mačát_2011_vp.doc 116Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
mačát_2011_op.doc 124Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet