Barva a její význam v corporate identity
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Barva a její význam v corporate identity |
Autor: |
Mačát, Radek
|
Vedoucí: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstrakt:
|
Jednou ze základních funkcí marketingu je odlišit produkt, službu a firmu v očích zákazní-ků. Žijeme v turbulentní době, kdy jsou naše mozky denně bombardovány tisíci nabídkami a komerčními sděleními. Barva a komunikace barvou se stává nejvíce viditelnou součástí korporátní identity subjektů. Obsah bakalářské práce s názvem Barva a její význam v Corporate identity zkoumá barvu a její vztah k jednotlivým částem firemní identity. A vychází ze situace, že se dnes naše společnost stává čím dál více vizuálně zaměřenou. Cílem bakalářské práce je dokázat souvislosti mezi barvou v korporátní identitě a zapamatovatelností jednotlivých firem. Bakalářská práce by měla dokázat, že dobře zvolené korporátní barvy, které se konzistentně objevují v jednotlivých částech CI, jsou velkou devizou jednotlivých firem. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16586
|
Datum:
|
2011-05-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
18700
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet