dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Mikelová, Iva
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T23:52:10Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T23:52:10Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16568
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt komunikačních aktivit společnosti Spol-mont s.r.o. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou, analytickou a projektovou část. V teoretické části je charakterizována marketingová komunikace, její nástroje, jednotlivé analýzy pro posouzení postavení firmy a její konkurenceschopnosti a také specifika trhu B2B, na kterém společnost Spolmont s.r.o. výhradně působí. Analytická část diplomové práce se zabývá představením společnosti Spolmont s.r.o., jejího marketingového mixu, analýzami vnějšího a vnitřního prostředí podniku a také popisuje současný stav komuni-kačních aktivit společnosti. Projektová část vychází z analýz získaných v předchozí části. Na základě zjištěných skutečností je sestaven marketingový komunikační plán pro období od dubna do prosince roku 2011. Komunikační plán je také podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
101 s., 5 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2411620 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační plán
|
cs |
dc.subject |
B2B
|
cs |
dc.subject |
nástroje komunikačního mixu
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication plan
|
en |
dc.subject |
B2B
|
en |
dc.subject |
communication mix tools
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.title |
Projekt marketingová komunikace společnosti Spolmont s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
The project of a marketing communication of the Spolmont s.r.o. company |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Strýčková, Kristina |
|
dc.date.accepted |
2011-06-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this master thesis is to create a project of marketing communication activities of Spolmont s.r.o. company. This thesis consists of theoretical, analytical and project part. Theoretical part describes the marketing communication, its basic tools, analysis to assess the status of the company and its competitiveness as well as the specifics of B2B market, in which the company Spolmont s.r.o. exclusively operates. The analytical part of the thesis deals with the introduction of Spolmont s.r.o., its marketing mix, analysis of external and internal environment of business and also describes the current state of communication activities of the company. Project part is based on the analysis obtained in the previous section. Based on the findings is compiled marketing communication plan for the period from April to December 2011. This communication plan is also subjected to time, cost and risk analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21914
|
|
dc.date.assigned |
2011-03-28 |
|
utb.result.grade |
A |
|