Projekt marketingová komunikace společnosti Spolmont s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingová komunikace společnosti Spolmont s.r.o. |
Autor: |
Mikelová, Iva
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt komunikačních aktivit společnosti Spol-mont s.r.o. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou, analytickou a projektovou část. V teoretické části je charakterizována marketingová komunikace, její nástroje, jednotlivé analýzy pro posouzení postavení firmy a její konkurenceschopnosti a také specifika trhu B2B, na kterém společnost Spolmont s.r.o. výhradně působí. Analytická část diplomové práce se zabývá představením společnosti Spolmont s.r.o., jejího marketingového mixu, analýzami vnějšího a vnitřního prostředí podniku a také popisuje současný stav komuni-kačních aktivit společnosti. Projektová část vychází z analýz získaných v předchozí části. Na základě zjištěných skutečností je sestaven marketingový komunikační plán pro období od dubna do prosince roku 2011. Komunikační plán je také podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16568
|
Datum:
|
2011-05-02 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
21914
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet