dc.contributor.advisor |
Chvatík, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Janušová, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T23:37:26Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T23:37:26Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16539
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá tvorbou portfolia webových stránek a jeho úspěšným prosaze-ním se na Internetu. Jejím hlavním cílem je vytvořit podrobný integrovaný komunikační plán, podle kterého se bude vyvíjet další činnost směřující k vyšší návštěvnosti a zisku. Teoretická část vymezuje pojmy související s Internetem, internetovým marketingem a optimalizací webových stránek pro internetové vyhledávače a psychologií spotřebitele. Stěžejní je analytická část, ve které je zpracován podrobný integrovaný komunikační plán pro konkrétní využití a strategie pro jeho činnost. |
cs |
dc.format |
66 s. |
cs |
dc.format.extent |
696706 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
de |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
E-shop
|
cs |
dc.subject |
e-komerce
|
cs |
dc.subject |
integrovaný komunikační plán
|
cs |
dc.subject |
Internet
|
cs |
dc.subject |
internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
psychologie spotřebitele
|
cs |
dc.subject |
optimalizace pro vyhledávače
|
cs |
dc.subject |
spokojenost zákazníka
|
cs |
dc.subject |
E-shop
|
en |
dc.subject |
e-commerce
|
en |
dc.subject |
integrated communication plan
|
en |
dc.subject |
internet
|
en |
dc.subject |
internet marketing
|
en |
dc.subject |
consumer psychology
|
en |
dc.subject |
search engine optimization
|
en |
dc.subject |
customer satisfaction
|
en |
dc.title |
Integrovaný komunikační plán v podnikání na internetu |
cs |
dc.title.alternative |
Integrated Communication Plan for Business in the Internet |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vorlová, Růžena |
|
dc.date.accepted |
2011-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with a creation of a portfolio of web pages and its successful promotion in the Internet. The main goal is to create an integrated communication plan leading to a higher web pages? visit rate and a higher profit. The theoretical part deals with terms related to the Internet, focuses on internet marketing and web pages? optimization for Internet search engines. An important part of the theoreti-cal research is focused on the psychology of the consumer. However, the most important is the analytical part containing detailed integrated communication plan to be implemented and the strategy for its implementation and functioning. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21607
|
|
dc.date.assigned |
2011-02-25 |
|
utb.result.grade |
B |
|