Integrovaný komunikační plán v podnikání na internetu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Integrovaný komunikační plán v podnikání na internetu |
Autor: |
Janušová, Eva
|
Vedoucí: |
Chvatík, Petr
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá tvorbou portfolia webových stránek a jeho úspěšným prosaze-ním se na Internetu. Jejím hlavním cílem je vytvořit podrobný integrovaný komunikační plán, podle kterého se bude vyvíjet další činnost směřující k vyšší návštěvnosti a zisku. Teoretická část vymezuje pojmy související s Internetem, internetovým marketingem a optimalizací webových stránek pro internetové vyhledávače a psychologií spotřebitele. Stěžejní je analytická část, ve které je zpracován podrobný integrovaný komunikační plán pro konkrétní využití a strategie pro jeho činnost. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16539
|
Datum:
|
2011-04-26 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
21607
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet