Příprava grafických prvků pro počítačovou hru v internetovém prohlížeči

DSpace Repository

Language: English čeština 

Příprava grafických prvků pro počítačovou hru v internetovém prohlížeči

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pokorný, Pavel
dc.contributor.author Máčala, Zbyněk
dc.date.accessioned 2012-03-09T23:20:08Z
dc.date.available 2012-03-09T23:20:08Z
dc.date.issued 2011-06-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16532
dc.description.abstract Hlavním cílem této bakalářské práce bylo vytvořit grafické prvky pro počítačovou hru hranou v internetovém prohlížeči za použití programů Blender a Gimp. Bakalářská práce je rozdělena na několik částí. V teoretické části je stručně popsána historie počítačové grafiky a její obory, historie, rozhraní a funkce volně šiřitelných grafických programů Blender a Gimp. Praktická část krátce představí samotnou hru, dále pak popíše tvorbu jednotlivých modelů, materiálů a textur a jejich aplikaci na modely a následné renderování obrazů. cs
dc.format 71 s cs
dc.format.extent 48198382 bytes cs
dc.format.mimetype application/zip cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Computer graphics en
dc.subject Blender en
dc.subject Gimp en
dc.subject Internet game en
dc.subject 3D models en
dc.subject Počítačová grafika cs
dc.subject Blender cs
dc.subject Gimp cs
dc.subject Internetová hra cs
dc.subject 3D Modely cs
dc.title Příprava grafických prvků pro počítačovou hru v internetovém prohlížeči cs
dc.title.alternative Preparing graphics for a computer game in a web browser en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Sysel, Martin
dc.date.accepted 2011-06-21
dc.description.abstract-translated The main purpose of this bachelor disertation was to create graphic elements for a computer game played in web browser by using Blender and Gimp programmes. The disertation is divided into several parts. In theoretical part there is briefly described the history of computer graphics and its branches, the history, the interface and the fuction of shareware Blender and Gimp. The practical part shortly introduces the game itself, then it describes the creation of individual models, materials, textures and its application on the models and the following render of images. en
dc.description.department Ústav automatizace a řídicí techniky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/90 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Information and Control Technologies en
dc.thesis.degree-discipline Informační a řídicí technologie cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Engineering Informatics en
dc.thesis.degree-program Inženýrská informatika cs
dc.identifier.stag 20620
dc.date.assigned 2011-02-25
utb.result.grade D
local.subject počítačové hry cs
local.subject computer games en


Files in this item

Files Size Format View
máčala_2011_bp.zip 45.96Mb Unknown View/Open
máčala_2011_vp.doc 293.5Kb Microsoft Word View/Open
máčala_2011_op.doc 287Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account