dc.contributor.advisor |
Pokorný, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Máčala, Zbyněk
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T23:20:08Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T23:20:08Z |
|
dc.date.issued |
2011-06-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16532
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem této bakalářské práce bylo vytvořit grafické prvky pro počítačovou hru hranou v internetovém prohlížeči za použití programů Blender a Gimp. Bakalářská práce je rozdělena na několik částí. V teoretické části je stručně popsána historie počítačové grafiky a její obory, historie, rozhraní a funkce volně šiřitelných grafických programů Blender a Gimp. Praktická část krátce představí samotnou hru, dále pak popíše tvorbu jednotlivých modelů, materiálů a textur a jejich aplikaci na modely a následné renderování obrazů. |
cs |
dc.format |
71 s |
cs |
dc.format.extent |
48198382 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/zip |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Computer graphics
|
en |
dc.subject |
Blender
|
en |
dc.subject |
Gimp
|
en |
dc.subject |
Internet game
|
en |
dc.subject |
3D models
|
en |
dc.subject |
Počítačová grafika
|
cs |
dc.subject |
Blender
|
cs |
dc.subject |
Gimp
|
cs |
dc.subject |
Internetová hra
|
cs |
dc.subject |
3D Modely
|
cs |
dc.title |
Příprava grafických prvků pro počítačovou hru v internetovém prohlížeči |
cs |
dc.title.alternative |
Preparing graphics for a computer game in a web browser |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Sysel, Martin |
|
dc.date.accepted |
2011-06-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main purpose of this bachelor disertation was to create graphic elements for a computer game played in web browser by using Blender and Gimp programmes. The disertation is divided into several parts. In theoretical part there is briefly described the history of computer graphics and its branches, the history, the interface and the fuction of shareware Blender and Gimp. The practical part shortly introduces the game itself, then it describes the creation of individual models, materials, textures and its application on the models and the following render of images. |
en |
dc.description.department |
Ústav automatizace a řídicí techniky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/90
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Information and Control Technologies |
en |
dc.thesis.degree-discipline |
Informační a řídicí technologie |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.identifier.stag |
20620
|
|
dc.date.assigned |
2011-02-25 |
|
utb.result.grade |
D |
|
local.subject |
počítačové hry
|
cs |
local.subject |
computer games
|
en |