Přesun brněnského nádraží jako téma politického marketingu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Přesun brněnského nádraží jako téma politického marketingu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Smetana, Jiří
dc.date.accessioned 2012-03-09T22:05:25Z
dc.date.available 2012-03-09T22:05:25Z
dc.date.issued 2011-09-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16429
dc.description.abstract Diplomová práce shrnuje základní teoretické přístupy k politickému marketingu a aplikuje je na konkrétní téma odsunu brněnského nádraží. V praktické části práce mapuje vývoj politického trhu v závislosti na tématu odsunu brněnského nádraží, identifikuje hlavní pra-vidla pro využití tématu dopravních staveb v politickém marketingu a prostřednictvím rozhovorů s politickými lídry srovnává doporučená východiska s reálnou situací na politickém trhu v Brně v období od roku 2002 do roku 2010. Cílem práce je stanovit praktická vodítka pro politické aktéry při využívání potenciálu tématu dopravních staveb při uplatňování politického marketingu. cs
dc.format 111 s. (160752 znaků) cs
dc.format.extent 3557862 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject politický marketing cs
dc.subject Brno cs
dc.subject komunální volby cs
dc.subject místní referendum cs
dc.subject rekonstrukce železničního uzlu Brno cs
dc.subject odsun nádraží cs
dc.subject Europoint Brno cs
dc.subject political marketing en
dc.subject Brno en
dc.subject municipal election en
dc.subject local referendum en
dc.subject reconstruction of Brno railway hub en
dc.subject railway station displacement en
dc.subject Europoint Brno en
dc.title Přesun brněnského nádraží jako téma politického marketingu cs
dc.title.alternative Relocation of the Brno Railway Station as a Theme in Political Marketing en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Zavřelová, Veronika
dc.date.accepted 2011-10-10
dc.description.abstract-translated This thesis summarizes basic theoretical approaches in political marketing and use it to describe the theme of Brno railway station removal. In its practical part describes evolution of political market in City of Brno attached to the railway station removal theme. By inter-views with political leaders compares recommended techniques with real situation on Brno political market in 2002-2010. The aim of this thesis is to set practical recommendations on using the theme of linear-constructions building in political marketing. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18666
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
smetana_2011_dp.pdf 3.393Mb PDF View/Open
smetana_2011_vp.doc 119Kb Microsoft Word View/Open
smetana_2011_op.doc 123.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account