Přesun brněnského nádraží jako téma politického marketingu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Přesun brněnského nádraží jako téma politického marketingu |
Autor: |
Smetana, Jiří
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce shrnuje základní teoretické přístupy k politickému marketingu a aplikuje je na konkrétní téma odsunu brněnského nádraží. V praktické části práce mapuje vývoj politického trhu v závislosti na tématu odsunu brněnského nádraží, identifikuje hlavní pra-vidla pro využití tématu dopravních staveb v politickém marketingu a prostřednictvím rozhovorů s politickými lídry srovnává doporučená východiska s reálnou situací na politickém trhu v Brně v období od roku 2002 do roku 2010. Cílem práce je stanovit praktická vodítka pro politické aktéry při využívání potenciálu tématu dopravních staveb při uplatňování politického marketingu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16429
|
Datum:
|
2011-09-14 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
18666
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet