Projekt marketingové komunikace značek luxusních automobilů
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Chovancová, Miloslava
|
|
dc.contributor.author |
Nguyen Thanh, Hieu
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T21:30:25Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T21:30:25Z |
|
dc.date.issued |
2011-08-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16382
|
|
dc.description.abstract |
V diplomové práci se zabývám marketingovou komunikací luxusních automobilových znáček. Jejím cílem je vypracovat projekt marketingové komunikace pro společnost BMW v České republice. V teoretické části se nejprve zaměřuji na marketingovou komunikaci obecně a její definice. Další část jsem věnoval jednotlivým nástrojům komunikačního mi-xu. Poté se v samostatné kapitole zaměřuji na proces vytvoření komunikačního plánu. V analytické části zkoumám marketingovou strategii luxusních podniků jako je BMW, Audi a Mercedes a jejich finanční výsledky. Projektová část obsahuje návrhy pro promo akci, jejichž cílem je zvýšit image společnosti, získat nové zákazníky a zároveň udržet stávající. Diplomovou práci uzavírám časovou, nákladovou a rizikovou analýzou toho projektu. |
cs |
dc.format |
96 s |
cs |
dc.format.extent |
1496369 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
luxusní auto
|
cs |
dc.subject |
BMW
|
cs |
dc.subject |
Audi
|
cs |
dc.subject |
Mercedes - Benz
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
luxury car
|
en |
dc.subject |
BMW
|
en |
dc.subject |
Audi
|
en |
dc.subject |
Mercedes - Benz
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace značek luxusních automobilů |
cs |
dc.title.alternative |
Project on Marketing Communication of the lLuxury Car Brand |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vaněk, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2011-09-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
In this master thesis I am doing the research about the marketing communication of the luxury car brands. The purpose of the thesis is to create a project on marketing communi-cation for the BMW brand in the Czech Republic. In the theoretical part I focus on market-ing communication and its definition, then about the instruments and marketing strategy. In a separate chapter I will describe the process of making the advertising plan. In the practic-al part I research the marketing communication strategy and the performance of the brands. Project part of this thesis contents the proposals for promotion. The main objectives of the project are to improve the image of the brand and earning news customers while keeping the existing ones. The thesis is concluded by the risk, time and cost analysis of the project. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21277
|
|
dc.date.assigned |
2011-06-24 |
|
utb.result.grade |
D |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account