Projekt marketingové komunikace značek luxusních automobilů
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt marketingové komunikace značek luxusních automobilů |
Author: |
Nguyen Thanh, Hieu
|
Advisor: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstract:
|
V diplomové práci se zabývám marketingovou komunikací luxusních automobilových znáček. Jejím cílem je vypracovat projekt marketingové komunikace pro společnost BMW v České republice. V teoretické části se nejprve zaměřuji na marketingovou komunikaci obecně a její definice. Další část jsem věnoval jednotlivým nástrojům komunikačního mi-xu. Poté se v samostatné kapitole zaměřuji na proces vytvoření komunikačního plánu. V analytické části zkoumám marketingovou strategii luxusních podniků jako je BMW, Audi a Mercedes a jejich finanční výsledky. Projektová část obsahuje návrhy pro promo akci, jejichž cílem je zvýšit image společnosti, získat nové zákazníky a zároveň udržet stávající. Diplomovou práci uzavírám časovou, nákladovou a rizikovou analýzou toho projektu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16382
|
Date:
|
2011-08-15 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
D
21277
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account