Projekt implementace prvků CRM do podniku Ortika a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Voloch, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Havlíček, Pavel
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T22:40:12Z |
|
dc.date.available |
2012-02-17T13:49:31Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-09 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1625
|
|
dc.description.abstract |
Význam stálých a přínosných zákazníků pro úspěch firem neustále roste. Proto je důležité věnovat stále více pozornosti budování kvalitních vztahů s těmito zákazníky. Současný vývoj a rozsah řešení CRM je ve velké míře podmíněn rozvojem výpočetní techniky a zaváděním komplexních informačních systémů do činnosti společnosti. Hlavním úkolem praktické části bylo zanalyzování situace ve společnosti Ortika a.s. a nalezení možností pro využití CRM. Výsledkem práce je projekt implementace softwaru CRM ve společnosti Ortika . |
cs |
dc.format |
81s. |
cs |
dc.format.extent |
800659 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2011 |
|
dc.subject |
CRM systém
|
cs |
dc.subject |
zákazníci
|
cs |
dc.subject |
swot analýza
|
cs |
dc.subject |
projekt
|
cs |
dc.subject |
management
|
cs |
dc.subject |
CRM system
|
en |
dc.subject |
customers
|
en |
dc.subject |
swot analysis
|
en |
dc.subject |
project
|
en |
dc.subject |
management
|
en |
dc.title |
Projekt implementace prvků CRM do podniku Ortika a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Project of implementation of elements CRM in company Ortika a.s. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Slezák, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2006-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The significance of permanent and beneficial customers for company's success is steadily growing. This is why it is important to pay more and closer attention to building quality relationship with these customers. Present progress and extensity of soluting of CRM is in big scale qualified by expansion of information technologies and implementing of complex of information systems into activity of company. The basic aim of practical part of work was to carry out an analysis of the situation in company Ortika a.s. and find possibilities of use CRM . The result of work is project of implementation CRM software in Ortika . |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
3626
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-06 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account