Implementace CRM ve společnosti MB MODELMANAGEMENT, s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hroch, Milan
|
|
dc.contributor.author |
Doležel, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T19:37:38Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T19:37:38Z |
|
dc.date.issued |
2011-08-19 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16236
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá posouzením současného stavu CRM v dané společnosti a navrhuje postupy k jejímu účinnému zavedení. Dále popisuje, proč je v dnešním vysoce konkurenčním prostředí aktivní řízení vztahů se zákazníky důležitou součástí prodejní politiky. V teoretické části práce jsou shrnuty poznatky v oblasti CRM, získané z prostudování odborné literatury. Především je zaměřena na objasnění problematiky a vysvětlení důležitých informací týkající se daného tématu. V praktické části je nejdříve představena společnost, poté je analyzován současný vztah péče o zákazníky ve společnosti a nakonec popisuje samotný proces implementace CRM prvků do prostředí společnosti. |
cs |
dc.format |
61 s, (66 604 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
1670056 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
CRM
|
cs |
dc.subject |
řízení vztahů se zákazníky
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
databáze
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
CRM
|
en |
dc.subject |
Customer relationship management
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
database
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.title |
Implementace CRM ve společnosti MB MODELMANAGEMENT, s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Implementation of CRM elements in company MB Modelmanagement, Ltd |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Brišová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2011-09-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with assessing present situation CRM in the company and the procedures for its effective implementation. Further details as to why in today's highly competitive environment is an active customer relationship management an important part of the sales policy. In the theoretical part summarizes the knowledge in CRM, obtained from the study of professional literature. Especially is focused on clarifying the issues and explanations of important information relating to that topic. The practical part is first introduced to company, then analyzed the current relationship of customer care in company and finally describes the process of implementation of CRM elements into the company environment. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
23196
|
|
dc.date.assigned |
2011-06-11 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account