Implementace CRM ve společnosti MB MODELMANAGEMENT, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Implementace CRM ve společnosti MB MODELMANAGEMENT, s.r.o. |
Autor: |
Doležel, Martin
|
Vedoucí: |
Hroch, Milan
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá posouzením současného stavu CRM v dané společnosti a navrhuje postupy k jejímu účinnému zavedení. Dále popisuje, proč je v dnešním vysoce konkurenčním prostředí aktivní řízení vztahů se zákazníky důležitou součástí prodejní politiky. V teoretické části práce jsou shrnuty poznatky v oblasti CRM, získané z prostudování odborné literatury. Především je zaměřena na objasnění problematiky a vysvětlení důležitých informací týkající se daného tématu. V praktické části je nejdříve představena společnost, poté je analyzován současný vztah péče o zákazníky ve společnosti a nakonec popisuje samotný proces implementace CRM prvků do prostředí společnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16236
|
Datum:
|
2011-08-19 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
23196
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet