dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Kovářová, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T18:39:02Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T18:39:02Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16162
|
|
dc.description.abstract |
Teoretická část práce věnuje pozornost základním teoretickým poznatkům v oblasti event marketingu, event marketingové strategii a specifikům marketingových komunikací u galaeventových akcí. V praktické části jsou charakterizovány přístupy k jeho využití v marketingové strategii eventu Žena regionu. Na základě stanovených kritérií jsou klasifikovány a zhodnoceny eventy Žena regionu 2009 a Žena regionu 2010. U těchto vybraných eventů je analyzován proces jejich přípravy a realizace, který je podpořen výzkumnou sondou zaměřenou na vývoj tohoto projektu. Závěry jsou následně sestaveny do SWOT analýzy. Na základě výstupu z analýz obsahuje projektová část návrh obecně ideálních postupů při plánování, realizaci a vyhodnocení event marketingových aktivit pro soutěž Žena regionu 2011. |
cs |
dc.format |
97s. |
cs |
dc.format.extent |
2999993 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Event marketing
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
galavečer
|
cs |
dc.subject |
event marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
plánování
|
cs |
dc.subject |
realizace
|
cs |
dc.subject |
Event marketing
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
galaevent
|
en |
dc.subject |
strategy of event marketing
|
en |
dc.subject |
planning
|
en |
dc.subject |
realiza-tion
|
en |
dc.title |
Event marketing galavečera "Žena regionu 2011" |
cs |
dc.title.alternative |
Event Marketing Project "Woman of the Region 2011" |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Banyar, Milan |
|
dc.date.accepted |
2011-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theoretical part of this thesis aims at basic theoretical knowledge in the field of event marketing, more specifically, at strategy and marketing communications for specifics galaevents. The practical part specifies the approaches for the use of event marketing in the marketing strategy, particularly in the event Woman of the Region. On the basis of the established criteria, regional events Woman of the region 2009 and Woman of the region 2010 are classified and assessed. For these selected events, the process of their preparation and implementation is analyzed, supported by a research focused on the development of this project. Thereafter, the outcomes are compiled in a SWOT analysis. Based on the results of the analysis, the project proposal presents the presupposed best practice in planning, implementation and evaluation of event marketing activities for the regional competition Woman of the Region 2011. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18545
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
B |
|