Event marketing galavečera "Žena regionu 2011"

DSpace Repository

Language: English čeština 

Event marketing galavečera "Žena regionu 2011"

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Kovářová, Veronika
dc.date.accessioned 2012-03-09T18:39:02Z
dc.date.available 2012-03-09T18:39:02Z
dc.date.issued 2011-04-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16162
dc.description.abstract Teoretická část práce věnuje pozornost základním teoretickým poznatkům v oblasti event marketingu, event marketingové strategii a specifikům marketingových komunikací u galaeventových akcí. V praktické části jsou charakterizovány přístupy k jeho využití v marketingové strategii eventu Žena regionu. Na základě stanovených kritérií jsou klasifikovány a zhodnoceny eventy Žena regionu 2009 a Žena regionu 2010. U těchto vybraných eventů je analyzován proces jejich přípravy a realizace, který je podpořen výzkumnou sondou zaměřenou na vývoj tohoto projektu. Závěry jsou následně sestaveny do SWOT analýzy. Na základě výstupu z analýz obsahuje projektová část návrh obecně ideálních postupů při plánování, realizaci a vyhodnocení event marketingových aktivit pro soutěž Žena regionu 2011. cs
dc.format 97s. cs
dc.format.extent 2999993 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Event marketing cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject galavečer cs
dc.subject event marketingová strategie cs
dc.subject plánování cs
dc.subject realizace cs
dc.subject Event marketing en
dc.subject communication en
dc.subject galaevent en
dc.subject strategy of event marketing en
dc.subject planning en
dc.subject realiza-tion en
dc.title Event marketing galavečera "Žena regionu 2011" cs
dc.title.alternative Event Marketing Project "Woman of the Region 2011" en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Banyar, Milan
dc.date.accepted 2011-05-26
dc.description.abstract-translated The theoretical part of this thesis aims at basic theoretical knowledge in the field of event marketing, more specifically, at strategy and marketing communications for specifics galaevents. The practical part specifies the approaches for the use of event marketing in the marketing strategy, particularly in the event Woman of the Region. On the basis of the established criteria, regional events Woman of the region 2009 and Woman of the region 2010 are classified and assessed. For these selected events, the process of their preparation and implementation is analyzed, supported by a research focused on the development of this project. Thereafter, the outcomes are compiled in a SWOT analysis. Based on the results of the analysis, the project proposal presents the presupposed best practice in planning, implementation and evaluation of event marketing activities for the regional competition Woman of the Region 2011. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18545
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
kovářová_2011_dp.pdf 2.861Mb PDF View/Open
kovářová_2011_vp.doc 122.5Kb Microsoft Word View/Open
kovářová_2011_op.doc 129.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account