Event marketing galavečera "Žena regionu 2011"
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Event marketing galavečera "Žena regionu 2011" |
Autor: |
Kovářová, Veronika
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Teoretická část práce věnuje pozornost základním teoretickým poznatkům v oblasti event marketingu, event marketingové strategii a specifikům marketingových komunikací u galaeventových akcí. V praktické části jsou charakterizovány přístupy k jeho využití v marketingové strategii eventu Žena regionu. Na základě stanovených kritérií jsou klasifikovány a zhodnoceny eventy Žena regionu 2009 a Žena regionu 2010. U těchto vybraných eventů je analyzován proces jejich přípravy a realizace, který je podpořen výzkumnou sondou zaměřenou na vývoj tohoto projektu. Závěry jsou následně sestaveny do SWOT analýzy. Na základě výstupu z analýz obsahuje projektová část návrh obecně ideálních postupů při plánování, realizaci a vyhodnocení event marketingových aktivit pro soutěž Žena regionu 2011. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16162
|
Datum:
|
2011-04-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
18545
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet