Komunikační plán nových produktů firmy Tescoma, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační plán nových produktů firmy Tescoma, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hofmanová, Jana
dc.contributor.author Horká, Magdalena
dc.date.accessioned 2012-03-09T18:27:53Z
dc.date.available 2012-03-09T18:27:53Z
dc.date.issued 2011-04-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16140
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá návrhem komunikačního plánu nových výrobků firmy Tescoma, s.r.o. Společnost Tescoma, s.r.o. je jeden z největších tradičních českých výrobců kuchyňských potřeb. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí, na část teoretickou a praktickou. Obsahem první části jsou teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace a tvorby marketingového komunikačního plánu. Ve druhé části práce je popsána firma Tescoma, s.r.o. a její současná marketingová komunikace nových produktů. Dále se v práci nachází marketingové analýzy týkající se nových výrobků. V poslední části práce se nachází návrh marketingové komunikace nových výrobků pro rok 2011 podrobené ekonomické náročnosti a časové realizaci. cs
dc.format 69 cs
dc.format.extent 1801708 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingový komunikační plán cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject komunikační plán na rok 2011 cs
dc.subject Marketing comunnication plan en
dc.subject communication mix en
dc.subject target group en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject communication plan for 2011 en
dc.title Komunikační plán nových produktů firmy Tescoma, s.r.o. cs
dc.title.alternative Communication plan of new products of Tescoma, Ltd. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Světlík, Jaroslav
dc.date.accepted 2011-05-23
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis deals with comunnication plan of new products of Tescoma, Ltd. Tescoma, Ltd. is one of the largest traditional Czech producers of kitchen untensils. This thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part consists of marketing communication and creation of marketing communication plan. In the second part I briefly describe Tescoma, Ltd. and its current marketing and communication for new products. Furthermore it follows by marketing analysis of the new products. The last part is a proposal for a marketing communication for new products in 2011 subject to economic cost and implementation time. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 20960
dc.date.assigned 2011-02-25
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
horká_2011_bp.pdf 1.718Mb PDF View/Open
horká_2011_vp.pdf 699.1Kb PDF View/Open
horká_2011_op.pdf 752.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account