dc.contributor.advisor |
Hofmanová, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Horká, Magdalena
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T18:27:53Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T18:27:53Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16140
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem komunikačního plánu nových výrobků firmy Tescoma, s.r.o. Společnost Tescoma, s.r.o. je jeden z největších tradičních českých výrobců kuchyňských potřeb. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí, na část teoretickou a praktickou. Obsahem první části jsou teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace a tvorby marketingového komunikačního plánu. Ve druhé části práce je popsána firma Tescoma, s.r.o. a její současná marketingová komunikace nových produktů. Dále se v práci nachází marketingové analýzy týkající se nových výrobků. V poslední části práce se nachází návrh marketingové komunikace nových výrobků pro rok 2011 podrobené ekonomické náročnosti a časové realizaci. |
cs |
dc.format |
69 |
cs |
dc.format.extent |
1801708 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingový komunikační plán
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
cílová skupina
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
komunikační plán na rok 2011
|
cs |
dc.subject |
Marketing comunnication plan
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
target group
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
communication plan for 2011
|
en |
dc.title |
Komunikační plán nových produktů firmy Tescoma, s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Communication plan of new products of Tescoma, Ltd. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Světlík, Jaroslav |
|
dc.date.accepted |
2011-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis deals with comunnication plan of new products of Tescoma, Ltd. Tescoma, Ltd. is one of the largest traditional Czech producers of kitchen untensils. This thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part consists of marketing communication and creation of marketing communication plan. In the second part I briefly describe Tescoma, Ltd. and its current marketing and communication for new products. Furthermore it follows by marketing analysis of the new products. The last part is a proposal for a marketing communication for new products in 2011 subject to economic cost and implementation time. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
20960
|
|
dc.date.assigned |
2011-02-25 |
|
utb.result.grade |
B |
|