Komunikační plán nových produktů firmy Tescoma, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační plán nových produktů firmy Tescoma, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační plán nových produktů firmy Tescoma, s.r.o.
Autor: Horká, Magdalena
Vedoucí: Hofmanová, Jana
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá návrhem komunikačního plánu nových výrobků firmy Tescoma, s.r.o. Společnost Tescoma, s.r.o. je jeden z největších tradičních českých výrobců kuchyňských potřeb. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí, na část teoretickou a praktickou. Obsahem první části jsou teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace a tvorby marketingového komunikačního plánu. Ve druhé části práce je popsána firma Tescoma, s.r.o. a její současná marketingová komunikace nových produktů. Dále se v práci nachází marketingové analýzy týkající se nových výrobků. V poslední části práce se nachází návrh marketingové komunikace nových výrobků pro rok 2011 podrobené ekonomické náročnosti a časové realizaci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16140
Datum: 2011-04-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 20960


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
horká_2011_bp.pdf 1.718Mb PDF Zobrazit/otevřít
horká_2011_vp.pdf 699.1Kb PDF Zobrazit/otevřít
horká_2011_op.pdf 752.5Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet