dc.contributor.advisor |
Hyánková, Věra
|
|
dc.contributor.author |
Pleváková, Marie
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T18:18:54Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T18:18:54Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16129
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací firmy KOVOSTEEL, s.r.o. a především reklamou a podporou prodeje, která má za cíl zvýšit počet zákazníků firmy. Teoretická část charakterizuje marketingovou komunikaci a podrobně popisuje její nástroje. Mimo toho rozebírá průběh marketingového výzkumu a jednotlivé části SWOT analýzy. Praktická část se skládá z představení společnosti, rozboru její konkurence, popisu současné marketingové komunikace firmy a z vyhodnocení dotazníkového průzkumu spokojenosti zákazníků s firmou. Projektová část se zabývá podporou výkupu a prodeje pomocí věrnostního programu a vytvořením efektivní marketingové komunikace firmy díky dokonalé reklamní kampani. Cílem celého projektu je přilákat do firmy více zákazníků a zvýšit tržby. Celý projekt je podroben nákladové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
127 s. (221 319 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2830852 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
projekt marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
sales promotion
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
project of marketing communications
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace firmy Kovosteel, s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing Communication Project of Kovosteel company, s.r.o. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vyskup, Bořivoj |
|
dc.date.accepted |
2011-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is concerned with the marketing communication by the company KOVOSTEEL, Ltd. and above all by advertisment and sales promotions with the view of increase the amount of customers. The theoretical part describes the marketing communications and describes its tools. Besides it examines the course of marketing research and individual parts of SWOT analysis. The practical part consists of the introduction of the company, its competition analysis, a description of current marketing communications of the company, and from evaluation of the survey of satisfaction with the company by customers. The project part deals with the support of the buy-out and sale using a loyalty program, and creating effective marketing communications of the company with excellent promotional campaign. The aim of the project is to attract more customers and increase sales. The entire project is subjected to a cost and risk analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21288
|
|
dc.date.assigned |
2011-03-28 |
|
utb.result.grade |
A |
|