Projekt marketingové komunikace firmy Kovosteel, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikace firmy Kovosteel, s.r.o. |
Autor: |
Pleváková, Marie
|
Vedoucí: |
Hyánková, Věra
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací firmy KOVOSTEEL, s.r.o. a především reklamou a podporou prodeje, která má za cíl zvýšit počet zákazníků firmy. Teoretická část charakterizuje marketingovou komunikaci a podrobně popisuje její nástroje. Mimo toho rozebírá průběh marketingového výzkumu a jednotlivé části SWOT analýzy. Praktická část se skládá z představení společnosti, rozboru její konkurence, popisu současné marketingové komunikace firmy a z vyhodnocení dotazníkového průzkumu spokojenosti zákazníků s firmou. Projektová část se zabývá podporou výkupu a prodeje pomocí věrnostního programu a vytvořením efektivní marketingové komunikace firmy díky dokonalé reklamní kampani. Cílem celého projektu je přilákat do firmy více zákazníků a zvýšit tržby. Celý projekt je podroben nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16129
|
Datum:
|
2011-05-02 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
21288
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet