dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Vybíralová, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T16:58:52Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T16:58:52Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16062
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce věnuje pozornost analýze marketingových komunikací s cílovými skupinami ZOO Zlín. Cílem práce bude identifikovat cílové segmenty návštěvníků, odhalit případné rezervy při marketingové komunikaci s nimi a navrhnout pro vybraný segment návštěvníků vhodnou komunikační strategii. Teoretická část práce se opírá o pojmy z oblasti marketingové komunikace v sektoru služeb, praktická část vychází z analýzy dosavadního stavu marketingové komunikace organizace a z dotazníkové šetření zaměřeného na profil jednotlivých skupin návštěvníků, na jejich vnímání marketingových komunikací a dále na jejich postoje k nabídce služeb. Projektová část obsahuje již konkrétní komunikační strategii pro vybraný segment. Východiskem této části práce se stala odborná literatura, výsledky analýzy dosavadních komunikačních aktivit organizace a výsledky dotazníkového šetření. |
cs |
dc.format |
83 s. (132 886 znaků), 14 s. |
cs |
dc.format.extent |
2869241 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Neziskový sektor
|
cs |
dc.subject |
služby
|
cs |
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
cílový segment
|
cs |
dc.subject |
zoologická zahrada
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
Non-profit sector
|
en |
dc.subject |
services
|
en |
dc.subject |
marketing services
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
communications mix
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
target segment
|
en |
dc.subject |
zoo
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.title |
Efektivní marketingové komunikace s cílovými skupinami |
cs |
dc.title.alternative |
Effective Marketing Communications with Target Groups |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Podlešák, Petr |
|
dc.date.accepted |
2011-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis pays attention to the analysis of marketing communications with the target groups of ZOO Zlín. The goal of the work will be to identify target segments of visitors, to detect possible reserves in the marketing communication with them and to create for a selected segment of visitors an appropriate communication strategy.The theoretical part is based on the concepts of marketing communication in the service sector, the practical part is based on an analysis of the current state of marketing communications of organization and on a survey focused on the profile of the individual segments of visitors, their perception of marketing communications, and from their positions to offer services. The project part includes specific communication strategy for a selected segment. The basis of this work became from the scientific literature, from results of the analyse of existing communication activities of the organization and from results of the survey. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18624
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
B |
|