Efektivní marketingové komunikace s cílovými skupinami
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Efektivní marketingové komunikace s cílovými skupinami |
Autor: |
Vybíralová, Martina
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce věnuje pozornost analýze marketingových komunikací s cílovými skupinami ZOO Zlín. Cílem práce bude identifikovat cílové segmenty návštěvníků, odhalit případné rezervy při marketingové komunikaci s nimi a navrhnout pro vybraný segment návštěvníků vhodnou komunikační strategii. Teoretická část práce se opírá o pojmy z oblasti marketingové komunikace v sektoru služeb, praktická část vychází z analýzy dosavadního stavu marketingové komunikace organizace a z dotazníkové šetření zaměřeného na profil jednotlivých skupin návštěvníků, na jejich vnímání marketingových komunikací a dále na jejich postoje k nabídce služeb. Projektová část obsahuje již konkrétní komunikační strategii pro vybraný segment. Východiskem této části práce se stala odborná literatura, výsledky analýzy dosavadních komunikačních aktivit organizace a výsledky dotazníkového šetření. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16062
|
Datum:
|
2011-04-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
18624
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet