Efektivní marketingové komunikace s cílovými skupinami

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Efektivní marketingové komunikace s cílovými skupinami

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Efektivní marketingové komunikace s cílovými skupinami
Autor: Vybíralová, Martina
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Diplomová práce věnuje pozornost analýze marketingových komunikací s cílovými skupinami ZOO Zlín. Cílem práce bude identifikovat cílové segmenty návštěvníků, odhalit případné rezervy při marketingové komunikaci s nimi a navrhnout pro vybraný segment návštěvníků vhodnou komunikační strategii. Teoretická část práce se opírá o pojmy z oblasti marketingové komunikace v sektoru služeb, praktická část vychází z analýzy dosavadního stavu marketingové komunikace organizace a z dotazníkové šetření zaměřeného na profil jednotlivých skupin návštěvníků, na jejich vnímání marketingových komunikací a dále na jejich postoje k nabídce služeb. Projektová část obsahuje již konkrétní komunikační strategii pro vybraný segment. Východiskem této části práce se stala odborná literatura, výsledky analýzy dosavadních komunikačních aktivit organizace a výsledky dotazníkového šetření.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16062
Datum: 2011-04-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 18624


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vybíralová_2011_dp.pdf 2.736Mb PDF Zobrazit/otevřít
vybíralová_2011_vp.doc 123Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
vybíralová_2011_op.doc 135Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet