Projekt marketingového plánu firmy Čerpací stanice Kelčice s.r.o. při zavádění nového produktu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingového plánu firmy Čerpací stanice Kelčice s.r.o. při zavádění nového produktu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bant, Jiří
dc.contributor.author Novotný, Vilém
dc.date.accessioned 2012-03-09T16:34:34Z
dc.date.available 2012-03-09T16:34:34Z
dc.date.issued 2011-05-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16033
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je vytvořit marketingový plán pro zavedení nového produktu na čerpací stanici. Vzhledem k snižujícím se prodejům a ukončování distribuce Specialu 91 byla firma nucena přistoupit k hledání vhodné náhrady za tento produkt. Teoretická část popisuje jednotlivé fáze marketingového plánování, jakož i jednotlivých analytických činností. V analytické části jsou zkoumány jednak vnitřní a vnější faktory a jednak i shrnutí vývoje trhu. Projektová část stanovuje na základě analýz jednotlivé kroky marketingového plánu a jeho realizace. cs
dc.format 88 s. cs
dc.format.extent 4472419 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject čerpací stanice cs
dc.subject etanol cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject SLEPT analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Porterova analýza cs
dc.subject BCG matice cs
dc.subject petrol station en
dc.subject ethanol en
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing plan en
dc.subject SLEPT analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject Porter analysis en
dc.subject BCG matrix en
dc.title Projekt marketingového plánu firmy Čerpací stanice Kelčice s.r.o. při zavádění nového produktu cs
dc.title.alternative The Marketing Plan Project of New Product Implementation in Čerpací stanice Kelčice s.r.o. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kozák, Vratislav
dc.date.accepted 2011-06-01
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to create a marketing plan for launching a new product at a petrol station company. Due to the decreasing consumption of an old product Special 91 and end-ing of its distribution by suppliers was company compelled to find an adequate substitute for this product. Theoretical part is describing particular phases of marketing plan as well as analytical activities. Analytical part is focusing not only on analysis of microenvironment and macroenvironment but also provides a summary of market trends Project sets the concrete steps of marketing plan and its realization. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21928
dc.date.assigned 2011-03-28
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
novotný_2011_dp.pdfBlocked 4.265Mb PDF View/Open
novotný_2011_vp.doc 72.5Kb Microsoft Word View/Open
novotný_2011_op.doc 71.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account