Projekt marketingového plánu firmy Čerpací stanice Kelčice s.r.o. při zavádění nového produktu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bant, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Novotný, Vilém
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T16:34:34Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T16:34:34Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16033
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je vytvořit marketingový plán pro zavedení nového produktu na čerpací stanici. Vzhledem k snižujícím se prodejům a ukončování distribuce Specialu 91 byla firma nucena přistoupit k hledání vhodné náhrady za tento produkt. Teoretická část popisuje jednotlivé fáze marketingového plánování, jakož i jednotlivých analytických činností. V analytické části jsou zkoumány jednak vnitřní a vnější faktory a jednak i shrnutí vývoje trhu. Projektová část stanovuje na základě analýz jednotlivé kroky marketingového plánu a jeho realizace. |
cs |
dc.format |
88 s. |
cs |
dc.format.extent |
4472419 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
čerpací stanice
|
cs |
dc.subject |
etanol
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
SLEPT analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza
|
cs |
dc.subject |
BCG matice
|
cs |
dc.subject |
petrol station
|
en |
dc.subject |
ethanol
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.subject |
SLEPT analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
Porter analysis
|
en |
dc.subject |
BCG matrix
|
en |
dc.title |
Projekt marketingového plánu firmy Čerpací stanice Kelčice s.r.o. při zavádění nového produktu |
cs |
dc.title.alternative |
The Marketing Plan Project of New Product Implementation in Čerpací stanice Kelčice s.r.o. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kozák, Vratislav |
|
dc.date.accepted |
2011-06-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to create a marketing plan for launching a new product at a petrol station company. Due to the decreasing consumption of an old product Special 91 and end-ing of its distribution by suppliers was company compelled to find an adequate substitute for this product. Theoretical part is describing particular phases of marketing plan as well as analytical activities. Analytical part is focusing not only on analysis of microenvironment and macroenvironment but also provides a summary of market trends Project sets the concrete steps of marketing plan and its realization. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21928
|
|
dc.date.assigned |
2011-03-28 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account