Projekt marketingového plánu firmy Čerpací stanice Kelčice s.r.o. při zavádění nového produktu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingového plánu firmy Čerpací stanice Kelčice s.r.o. při zavádění nového produktu |
Autor: |
Novotný, Vilém
|
Vedoucí: |
Bant, Jiří
|
Abstrakt:
|
Cílem této diplomové práce je vytvořit marketingový plán pro zavedení nového produktu na čerpací stanici. Vzhledem k snižujícím se prodejům a ukončování distribuce Specialu 91 byla firma nucena přistoupit k hledání vhodné náhrady za tento produkt. Teoretická část popisuje jednotlivé fáze marketingového plánování, jakož i jednotlivých analytických činností. V analytické části jsou zkoumány jednak vnitřní a vnější faktory a jednak i shrnutí vývoje trhu. Projektová část stanovuje na základě analýz jednotlivé kroky marketingového plánu a jeho realizace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16033
|
Datum:
|
2011-05-02 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
21928
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet