Využití nových trendů marketingové komunikace na zvýšení návštěvnosti Baťova kanálu v přístavu Staré Město
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Ježková, Adéla
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T16:08:41Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T16:08:41Z |
|
dc.date.issued |
2011-08-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15994
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářské práce se zabývá problematikou zvýšení návštěvnosti přístavu Staré Město pomocí marketingové komunikace. Práce je rozdělena do dvou částí: teoretické a praktické. V teoretické části jsou zpracovány poznatky týkající se marketingové komunikace a jejich nových trendů. Praktická část je zaměřena na představení Baťova kanálu, zejména přístavu Staré Město a zhodnocení jeho současného stavu marketingové komunikace. Na základě výsledků analýzy je navrhnuto řešení pro zlepšení marketingové komunikace, jehož cílem je zvýšení návštěvnosti, povědomí o přístavu a získání nových zákazníků. V závěru jsou doporučení podrobena nákladové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
64 s. |
cs |
dc.format.extent |
2762933 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
nové trendy
|
cs |
dc.subject |
event marketing
|
cs |
dc.subject |
direct marketing
|
cs |
dc.subject |
guerillový marketing
|
cs |
dc.subject |
virový marketing
|
cs |
dc.subject |
on-line marketing
|
cs |
dc.subject |
mobilní marketing
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
new trends
|
en |
dc.subject |
event marketing
|
en |
dc.subject |
direct marketing
|
en |
dc.subject |
guerrilla marketing
|
en |
dc.subject |
viral marketing
|
en |
dc.subject |
online marketing
|
en |
dc.subject |
mobile marketing
|
en |
dc.title |
Využití nových trendů marketingové komunikace na zvýšení návštěvnosti Baťova kanálu v přístavu Staré Město |
cs |
dc.title.alternative |
Use of New Forms of Marketing Communication in Order to Increase the Attendance at Bata Canal in the Port of Staré Město |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Durďák, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2011-09-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Bachelor thesis deals with the issue of increasing the attendance in the port of Staré Město with the help of marketing communication. The thesis is divided into two parts, the first one is theoretical and the second one is practical. The theoretical part presents the knowledge related to marketing communication and its new trends. The practical part focuses on the presentation of Bata Canal, especially the port of Staré Město and assesses the current state of marketing communication. As a result of this analysis, a solution is proposed to improve marketing communication, which aims to increase attendance, awareness of the port and gaining new customers. At the end of practical part there is a solution subjected to cost and risk analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
22101
|
|
dc.date.assigned |
2011-06-24 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account