Využití nových trendů marketingové komunikace na zvýšení návštěvnosti Baťova kanálu v přístavu Staré Město

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití nových trendů marketingové komunikace na zvýšení návštěvnosti Baťova kanálu v přístavu Staré Město

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití nových trendů marketingové komunikace na zvýšení návštěvnosti Baťova kanálu v přístavu Staré Město
Autor: Ježková, Adéla
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Tato bakalářské práce se zabývá problematikou zvýšení návštěvnosti přístavu Staré Město pomocí marketingové komunikace. Práce je rozdělena do dvou částí: teoretické a praktické. V teoretické části jsou zpracovány poznatky týkající se marketingové komunikace a jejich nových trendů. Praktická část je zaměřena na představení Baťova kanálu, zejména přístavu Staré Město a zhodnocení jeho současného stavu marketingové komunikace. Na základě výsledků analýzy je navrhnuto řešení pro zlepšení marketingové komunikace, jehož cílem je zvýšení návštěvnosti, povědomí o přístavu a získání nových zákazníků. V závěru jsou doporučení podrobena nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15994
Datum: 2011-08-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 22101


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
ježková_2011_bp.pdf 2.634Mb PDF Zobrazit/otevřít
ježková_2011_vp.doc 71.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
ježková_2011_op.doc 71Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet