Využití nových trendů marketingové komunikace na zvýšení návštěvnosti Baťova kanálu v přístavu Staré Město
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití nových trendů marketingové komunikace na zvýšení návštěvnosti Baťova kanálu v přístavu Staré Město |
Autor: |
Ježková, Adéla
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářské práce se zabývá problematikou zvýšení návštěvnosti přístavu Staré Město pomocí marketingové komunikace. Práce je rozdělena do dvou částí: teoretické a praktické. V teoretické části jsou zpracovány poznatky týkající se marketingové komunikace a jejich nových trendů. Praktická část je zaměřena na představení Baťova kanálu, zejména přístavu Staré Město a zhodnocení jeho současného stavu marketingové komunikace. Na základě výsledků analýzy je navrhnuto řešení pro zlepšení marketingové komunikace, jehož cílem je zvýšení návštěvnosti, povědomí o přístavu a získání nových zákazníků. V závěru jsou doporučení podrobena nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15994
|
Datum:
|
2011-08-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
22101
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet