Nové trendy v marketingu a jejich využití v praxi

DSpace Repository

Language: English čeština 

Nové trendy v marketingu a jejich využití v praxi

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Horáková, Radka
dc.date.accessioned 2012-03-09T13:55:59Z
dc.date.available 2012-03-09T13:55:59Z
dc.date.issued 2011-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15826
dc.description.abstract Bakalářská práce pojednává o nových trendech v marketingu a jejich využití v praxi. Je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se věnuje konkrétnímu předsta-vení jednotlivých nových forem marketingové komunikace, jejich přínosu a aplikaci v marketingových kampaních. V praktické části jsou uvedeny konkrétní příklady z praxe, ve kterých je poukázáno na vybrané nové marketingové trendy. Na nich se promítne potvr-zení či vyvrácení hypotéz a po následném zhodnocení je popsán návrh budoucího řešení. cs
dc.format 61 s., 6 s. příloh cs
dc.format.extent 1462110 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Word of mouth cs
dc.subject virový marketing cs
dc.subject mobilní marketing cs
dc.subject community marketing cs
dc.subject product seeding cs
dc.subject evangelist marketing cs
dc.subject augmentovaná realita cs
dc.subject ambientní média cs
dc.subject direct marketing cs
dc.subject event marketing cs
dc.subject guerillový marketing cs
dc.subject product placement cs
dc.subject Word of mouth en
dc.subject Viral marketing en
dc.subject Mobile marketing en
dc.subject Community marketing en
dc.subject Product seeding en
dc.subject Evangelism marketing en
dc.subject Augmented reality en
dc.subject Ambient media en
dc.subject Direct marketing en
dc.subject Event marketing en
dc.subject Guerrilla marketing en
dc.subject Product placement en
dc.title Nové trendy v marketingu a jejich využití v praxi cs
dc.title.alternative New Trends in Marketing and their Application in Practice en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šula, Tomáš
dc.date.accepted 2011-05-23
dc.description.abstract-translated This Bachelor Work is focused on new trends and their use in the marketing field. It con-sists of two parts, the theoretical part and the practical part. The theoretical part introduces new individual forms of marketing communication, their asset and application in marketing campaigns. Particular examples from practice are presented in the practical part, where the new individual marketing trends are pointed out. Hypotheses are put forward to show to be true or not, and after further analysis, a detailed plan of action is suggested. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18749
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
horáková_2011_bp.pdf 1.394Mb PDF View/Open
horáková_2011_vp.doc 122Kb Microsoft Word View/Open
horáková_2011_op.doc 124.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account