Nové trendy v marketingu a jejich využití v praxi
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Nové trendy v marketingu a jejich využití v praxi |
| Autor: |
Horáková, Radka
|
| Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce pojednává o nových trendech v marketingu a jejich využití v praxi. Je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se věnuje konkrétnímu předsta-vení jednotlivých nových forem marketingové komunikace, jejich přínosu a aplikaci v marketingových kampaních. V praktické části jsou uvedeny konkrétní příklady z praxe, ve kterých je poukázáno na vybrané nové marketingové trendy. Na nich se promítne potvr-zení či vyvrácení hypotéz a po následném zhodnocení je popsán návrh budoucího řešení. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15826
|
|
Datum:
|
2011-05-12 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
18749
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet