Nové trendy v marketingu a jejich využití v praxi

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Nové trendy v marketingu a jejich využití v praxi

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Nové trendy v marketingu a jejich využití v praxi
Autor: Horáková, Radka
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Bakalářská práce pojednává o nových trendech v marketingu a jejich využití v praxi. Je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se věnuje konkrétnímu předsta-vení jednotlivých nových forem marketingové komunikace, jejich přínosu a aplikaci v marketingových kampaních. V praktické části jsou uvedeny konkrétní příklady z praxe, ve kterých je poukázáno na vybrané nové marketingové trendy. Na nich se promítne potvr-zení či vyvrácení hypotéz a po následném zhodnocení je popsán návrh budoucího řešení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15826
Datum: 2011-05-12
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 18749


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
horáková_2011_bp.pdf 1.394Mb PDF Zobrazit/otevřít
horáková_2011_vp.doc 122Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
horáková_2011_op.doc 124.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet