Komunikační dovednosti učitele jako motivační nástroje

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační dovednosti učitele jako motivační nástroje

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrbáčková, Karla
dc.contributor.author Kubiczek, Robin
dc.date.accessioned 2010-07-13T19:23:36Z
dc.date.available 2010-07-13T19:23:36Z
dc.date.issued 2006-05-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1580
dc.description.abstract Tato práce je členěna na dvě hlavní části: teoretickou a výzkumnou. Tato práce seznamuje čtenáře s výzkumem, který zjišťoval vztah, mezi stylem komunikace učitele a motivací žáka v hodině. Výzkum byl proveden mezi posluchači 1. a 2. ročníku středních škol. Současně přibližuje výsledky, které jsme získali a vyhodnotili. Cílem je, aby učitel na základě těchto informací dovedl projektovat postup dalšího zkvalitnění svého pedagogického působení. cs
dc.format 64 s., 3 s. přiloh. cs
dc.format.extent 938077 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Pedagogy communication en
dc.subject student motivation en
dc.subject communication skills en
dc.subject motivation advancement en
dc.subject Pedagogická komunikace cs
dc.subject motivace žáka cs
dc.subject komunikační dovednosti cs
dc.subject rozvoj motivace cs
dc.title Komunikační dovednosti učitele jako motivační nástroje cs
dc.title.alternative The communication skills like motivation implements en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Chudý, Štefan
dc.date.accepted 2006-06-22
dc.description.abstract-translated The work is devided into two main parts: theoretical and research work. This work describes a research project that looked at relation from beetwen teachers's communication skills and student motivation. It presents some of the findings of this project which studied secondary school in the first or second year of their studies. Based on this information, the aim for the teacher is to be able to make his teaching more effective and to be able to design the procedure of next effectiveness of his pedagogical influence. en
dc.description.department Ústav automatizace a řídicí techniky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/91 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Učitelství informatiky pro základní a střední školy cs
dc.thesis.degree-discipline IT Education at Elementary and Secondary Schools en
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Engineering Informatics en
dc.thesis.degree-program Inženýrská informatika cs
dc.identifier.stag 4186
dc.date.assigned 2006-02-14
utb.result.grade A
local.subject střední školy cs
local.subject secondary schools en


Files in this item

Files Size Format View
kubiczek_2006_dp.pdf 916.0Kb PDF View/Open
kubiczek_2006_vp.doc 50Kb Microsoft Word View/Open
kubiczek_2006_op.pdf 582.1Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account