Komunikační dovednosti učitele jako motivační nástroje
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hrbáčková, Karla
|
|
dc.contributor.author |
Kubiczek, Robin
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T19:23:36Z |
|
dc.date.available |
2010-07-13T19:23:36Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1580
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce je členěna na dvě hlavní části: teoretickou a výzkumnou. Tato práce seznamuje čtenáře s výzkumem, který zjišťoval vztah, mezi stylem komunikace učitele a motivací žáka v hodině. Výzkum byl proveden mezi posluchači 1. a 2. ročníku středních škol. Současně přibližuje výsledky, které jsme získali a vyhodnotili. Cílem je, aby učitel na základě těchto informací dovedl projektovat postup dalšího zkvalitnění svého pedagogického působení. |
cs |
dc.format |
64 s., 3 s. přiloh. |
cs |
dc.format.extent |
938077 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Pedagogy communication
|
en |
dc.subject |
student motivation
|
en |
dc.subject |
communication skills
|
en |
dc.subject |
motivation advancement
|
en |
dc.subject |
Pedagogická komunikace
|
cs |
dc.subject |
motivace žáka
|
cs |
dc.subject |
komunikační dovednosti
|
cs |
dc.subject |
rozvoj motivace
|
cs |
dc.title |
Komunikační dovednosti učitele jako motivační nástroje |
cs |
dc.title.alternative |
The communication skills like motivation implements |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Chudý, Štefan |
|
dc.date.accepted |
2006-06-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The work is devided into two main parts: theoretical and research work. This work describes a research project that looked at relation from beetwen teachers's communication skills and student motivation. It presents some of the findings of this project which studied secondary school in the first or second year of their studies. Based on this information, the aim for the teacher is to be able to make his teaching more effective and to be able to design the procedure of next effectiveness of his pedagogical influence. |
en |
dc.description.department |
Ústav automatizace a řídicí techniky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/91
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství informatiky pro základní a střední školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
IT Education at Elementary and Secondary Schools |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.identifier.stag |
4186
|
|
dc.date.assigned |
2006-02-14 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
střední školy
|
cs |
local.subject |
secondary schools
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account