Příběh a jeho využití v propagačním textu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Příběh a jeho využití v propagačním textu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Adámková, Lenka
dc.date.accessioned 2012-03-09T13:36:15Z
dc.date.available 2012-03-09T13:36:15Z
dc.date.issued 2011-05-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15807
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je potvrzení nebo vyvrácení hypotéz, zda obsahují propagační texty s příběhem jasné a srozumitelné sdělení pro spotřebitele, mají propagační texty s příběhem dostatečnou účinnost k tomu, aby vyvolaly silný zájem spotřebitele vedoucí ke koupi produktu? Bakalářská práce se skládá ze dvou částí. Teoretická část práce se věnuje historii vzniku příběhu, zařazení příběhu jako literárního žánru a tvorbě propagačních příběhů. Praktická část analyzuje konkrétní tvorbu propagačních textů s příběhem, ty jsou následně srovnávány s výsledky výzkumné sondy. cs
dc.format 53 cs
dc.format.extent 1800270 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Klíčová slova: příběh cs
dc.subject reklama cs
dc.subject epika cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject propagační příběhy cs
dc.subject na-race cs
dc.subject archetyp cs
dc.subject výzkumná sonda cs
dc.subject Keywords: story en
dc.subject advertising en
dc.subject advertisement en
dc.subject epic en
dc.subject marketing communication en
dc.subject advertising story en
dc.subject narration en
dc.subject archetype en
dc.subject advertising research en
dc.title Příběh a jeho využití v propagačním textu cs
dc.title.alternative Story and Its Use in Advertising Copy en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Boušková, Martina
dc.date.accepted 2011-05-24
dc.description.abstract-translated Advertising and its story became part of the perception of the world. Promotional stories are told in order to simplify our life and help us not lost in a huge amount of information which target to us every day. Aim of this bachelor thesis is to confirm or refute hypotheses, whether promotional texts with the stories have sufficient effectiveness and promotional texts with the story contain clear and understandable messages for the consumers? The bachelor thesis consists of two parts. Theoretical part deals with the history of the story, the inclusion of the story as a literary genre and creation of the promotional stories. Practical part analyzes the particular creation of the promotional texts with the stories, which are compared with the research results. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18678
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
adámková_2011_bp.pdf 1.716Mb PDF View/Open
adámková_2011_vp.doc 116Kb Microsoft Word View/Open
adámková_2011_op.doc 122Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account