Příběh a jeho využití v propagačním textu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Příběh a jeho využití v propagačním textu |
| Autor: |
Adámková, Lenka
|
| Vedoucí: |
Křížek, Zdeněk
|
|
Abstrakt:
|
Cílem bakalářské práce je potvrzení nebo vyvrácení hypotéz, zda obsahují propagační texty s příběhem jasné a srozumitelné sdělení pro spotřebitele, mají propagační texty s příběhem dostatečnou účinnost k tomu, aby vyvolaly silný zájem spotřebitele vedoucí ke koupi produktu? Bakalářská práce se skládá ze dvou částí. Teoretická část práce se věnuje historii vzniku příběhu, zařazení příběhu jako literárního žánru a tvorbě propagačních příběhů. Praktická část analyzuje konkrétní tvorbu propagačních textů s příběhem, ty jsou následně srovnávány s výsledky výzkumné sondy. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15807
|
|
Datum:
|
2011-05-13 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
18678
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet